וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AIG, חברת הביטוח הגדולה בעולם, מתכננת להשיג נתח שוק של 10% משוק ניהול ההון בטייוואן

רויטרס

11.9.2007 / 12:40

שוק ניהול ההון בטייוואן הוא השלישי בגודלו באסיה, ולאחרונה מושך אליו את בתי ההשקעות הגדולים בעולם



יחידת הבנקאות הפרטית של AIG, חברת הביטוח הגדולה בעולם, מתכננת להשיג כ-10% משוק ניהול ההון בטייוואן בתוך חמש שנים. AIG תתמקד בתושבי טייוואן שהתעשרו מהשקעות בסין, אמר מנהל בכיר בחברה.



AIG מצפה שעסקי ניהול ההון שהשיקה זה מכבר בטייוואן יתחילו לשאת רווחים כבר בסוף השנה הבאה, אמר פיטר וויילד, מנהל חטיבת הבנקאות הפרטית ב-AIG, לכתבים.



"יעד נתח השוק שלנו הוא להגיע ל-10% בתוך חמש השנים הקרובות", אמר וויילד. "כלכלת טייוואן משגשגת. יש השקעות רבות בסין".



הנהירה של AIG ושל חברות אחרות לשוק ניהול ההון בטייוואן - בה מתגוררים מנהלים בכירים רבים שעשו הון מתעשיות בסין - משקפת מהלך גלובלי רחב של כניסת מוסדות פיננסים מובילים למגזר ניהול ההון.



מקבוצת הבנקאות HSBC נמסר מוקדם יותר החודש כי היא מתכננת לשים את שוק ניהול ההון בראש סדר העדיפויות שלה בטייוואן, כי היא מתכננת להשיג נתח שוק של 7%-6% בתוך שלוש שנים וכי היא מקווה להעלות את הביקוש לשירותיה בטייוואן, שבה שוק ניהול ההון הוא השלישי בגודלו באסיה אחרי יפאן וסין.



בין השחקניות הנוספות בשוק הטייוואני נמצאת חברת ההשקעות UBS, שמתכננת להרחיב את נתח השוק שלה בניהול ההון בטייוואן ל-10% עד שנת 2015. כיום עומד נתח השוק שלה על 1%. "חטיבת הבנקאות הפרטית של AIG פועלת באגרסיוויות בטייוואן, מה שאומר שפוטנציאל השוק הוא גדול", אמר דנים צ'ן, מנהל חטיבת ניהול ההון של UBS בטייוואן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully