וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית האופנועים האוסטרית ק.ט.מ תחל לייצר טרקטורונים

אייל פרדר

11.9.2007 / 13:07

החברה מציגה שני דגמים ספורטיווים מצוידים במנועים של אופנועי שטח - צילינדר בודד מקורר מים בעל 4 שסתומים



שמה של יצרנית האופנועים האוסטרית ק.ט.מ קשור למירוצים של אופנועי שטח מזה שנים, בהן קוטפת החברה גביעים במרוצים רבים. אלא שבשנים האחרונות נראה כי החברה מתפתחת לכיוונים נוספים.



מעבר להצלחות בתחום הסופר-מוטו - אופנוע בעל צמיגי כביש המבוסס על מבנה של אופנוע שטח - החלה החברה גם בשיווק של אופנוע כביש עירום - סופר-דיוק 990.



יש מספר דגמים של אופנועי כביש ואף מכונית (X-bow) המחכים לייצור סדרתי, והחברה מתמודדת גם בקטגוריות בעלות נפח מנוע קטן באליפות הגרנד פרי לאופנועי כביש.



בסוף חודש אוגוסט הודיעה החברה על השקתם של שני טרקטורונים מתוצרתה. גם תחום זה אינו זר לחברה, שכן זאת לקחה חלק בשיתוף פעולה עם יצרנית הקטנועים פולריס ותרמה את המנוע לאחד מדגמי ה-outlaw של החברה. שיתוף פעולה זה הסתיים וכעת מוצגים דגמי ק.ט.מ 450 XC ו-525 XC.



שני הטרקטורונים הספורטיווים עושים שימוש במנועים קיימים של אופנועי השטח של החברה, מנועי צילינדר בודד, מקורר מים בעל 4 שסתומים. הם נבדלים זה מזה בנפח המנוע, 447.9 או 510.4 סמ"ק. משקל הטרקטורון עומד על כ-163 ק"ג ושאר המכלולים מצביעים על הכוונות התחרותיות של החברה.



שיווק הטרקטורונים יחל בקיץ 2008, כאשר גם ד.ל.ב מוטורפורטס, יבואנית ק.ט.מ לישראל, מדווחת כי יש סיכוי סביר להגעת הדגמים לארץ.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully