וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת TJAT הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת אינפיניון

ערן גבאי

11.9.2007 / 15:56

הפיתוח של TJAT נועד לחיבור מהיר וזול בין עולם התקשורת הניידת לבין עולם התכנים האינטרנטים



חברת Comneon, החברה הבת של קבוצת Infineon שהיא יצרנית הרכיבים הסלולרים הגדולה בעולם, חתמה על הסכם אסטרטגי ארוך טווח עם חברת TJAT הישראלית שפיתחה פיתרון המאפשר חיבור מהיר לכל מערכות המסרים המיידיים בעולם באמצעות כל מכשיר טלפון סלולר. ההסכם יאפשר לכל מכשיר סלולרי המיוצר על ידי חברת Comneon גישה לכל שירותי המסרים המיידיים הזמינים כיום באינטרנט, דוגמת ICQ או Yahoo. שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין שתי החברות יכלול גם שיווק ומכירות משותף כלל עולמי, כאשר ישנה התחייבות של קבוצת Infineon למינימום מכירות עוד ב-2008.



הפיתוח של TJAT נועד לחיבור מהיר וזול בין עולם התקשורת הניידת לבין עולם התכנים האינטרנטים ללא הורדת תוכנה. גדעון דרורי, מנכ"ל TJAT, מציין כי המאמצים המשותפים של שתי החברות יביאו לחיזוק משמעותי לערך המוצר מול מפעילות הסלולר וכן יפתור מספר בעיות הקיימות בפלטפורמת ה-IMS. פיתוחי ה-IMS, ממשק המאפשר לספקי שירות ומפעילים להריץ יישומים בפרוטוקול IP כחלק מחזון ההתלכדות שבין שירותי הקו הנייח והקו הנייד, נחשבים כיום כאחת ההזדמנויות הגדולות בפיתוחי התקשורת בעולם.



לדברי דרורי, הפיתרון יספק מענה לבעיות כמו תאימות בין מערכות IMS מחברות שונות וחוסר יכולת גישה לקהילות פופולריות שאינן תומכות בתשתית ה-IMS - כל זאת ללא השקעה מרובה בתוכנה וחומרה רבה על ידי מפעילות הסלולר.



שירותי המסרים המיידיים בסלולר תופסים תאוצה בעולם וכן בישראל. כיום יש יותר מכשירים סלולרים ממחשבים והם זמינים בכל מקום, גם כאשר לא נמצאים ליד מחשב. שירותי המסרים המיידיים לסלולר הושקו בעולם רק לפני מעט פחות משנתיים מתוך מטרה להפוך את השירות לפופולרי כמו שירות ה-SMS תוך הסתמכות על השימוש הנרחב שנעשה כיום בעולם האינטרנט בקהילות מובילות כגון ICQ ו-MSN. בדיווחים שונים בארה"ב מסתבר כי מחצית מבני 18-13 מוסרים כי הם משתמשים בתוכנות מסרים מיידיים (IM) באופן קבוע.



חברת TJAT, שהוקמה ב-2006, מתמחה במתן שירותי מסרים מיידיים לכל מכשירי הסלולר, ללא קשר לסוג המכשיר, לתשתית הפלטפורמה או הפרוטוקול שלו. לחברה הסכמי שותפות עם חברות בינלאומיות כגון חברת AOL, ואף מספקת כיום שירותים לחברות סלולר כגון וודאפון. ל-TJAT כיום יותר מ-1.3 מיליון משתמשים פעילים. יו"ר TAJT הוא יצחק פטרבורג, לשעבר נשיא סלקום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully