וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשורים למועדון הכושר

נעה גרטי

11.9.2007 / 16:02

אם חשבתם שקשה לעשות את הצעד, להחליט לעשות כושר ולהירשם למועדון. אינכם יודעים כמה קשה לבטל את המנוי

פרק בסדרה "חברים" עוסק בדיוק בסוגיה המורכבת של השתחררות מכבלי המנוי לחדר כושר. באותו פרק צ'נדלר מנסה להפסיק את המנוי וידידו הנאמן רוס מגיע איתו כשחקן חיזוק ומוצא עצמו חותם על מנוי בעצמו. משם המצב רק מסתבך, הם מחליטים ללכת לסגור את חשבונות הבנק שלהם, וכך באופן עקיף להיפטר ממנוי הכושר, ומוצאים עצמם השניים פותחים חשבון משותף.

כן, לחדרי כושר שרירים מפותחים בכל הקשור ל"החזקת" המנויים שלהם קרוב לחזה. כך נוכח לדעת גם א.פ שסיפר לוואלה! עסקים כי לפני 3 חודשים עשה מנוי למועדון SWEAT שברחוב יגאל אלון בת"א. א.פ ביקר רק 4 פעמים במועדון כשהחל לחוות נפילות סוכר - היפוגלקמיה - עקב מחלת סכרת, והבין שאין באפשרותו להתאמן יותר בזמן הקרוב.

א.פ פנה לחדר הכושר על מנת לבטל הרשמתו תוך הצגת אישור רפואי למצבו, והתשובה שקיבל היתה כי עליו לנסות למכור את המנוי לאדם שלישי, וכך יחזיר את כספו. מנהל חדר הכושר הציע אף לעזור ואמר שיפרסם גם הוא את המנוי למכירה. כעבור שבועיים שב למנהל המכון משום שלא מצא קונה וביקש שוב את כספו חזרה. המנהל אמר שדיבר עם הבעלים והם ימכרו את המנוי עבורו ותוך כמה ימים הנושא ייפתר. חודש חלף מאז ניסה פ.א לקבל כספו חזרה, אך פניו הושבו ריקם.

"באים לקראת הלקוח"

וואלה! עסקים פנתה לאחד מבעלי חדר הכושר, ניר סביליה, על מנת שיובן לנו אחת ולתמיד מדוע כה קשה לבטל מנוי כשבידינו אמתלה טובה ובלתי דווקנית בעליל.

סביליה מסביר כי המועדון עשה כמיטב יכולתו ובא לקראת המנוי, "אנו רוצים בטובתו. הוצע לו להקפיא את המנוי עד שיהיה בריא. בדרך כלל אנו מאפשרים הקפאה עד 40 יום, ובמקרה שלהלן איפשרנו הקפאה בלתי מוגבלת, אפילו עד שימצא קונה למנוי".

בנוסף אומר סביליה, כי "גם הצענו לו מדריכים אישיים שיבקרו אותו באופן אישי. במקרים חריגים אנו כן מבטלים מנויים, דוגמת מעבר דירה לערים רחוקות, או מחלות קשות. אך ספציפית בעניין של סכרת, יש לנו מנויים רבים החולים במחלה ומתעמלים, זה אפילו בריא עבורם. הלקוח הנוכחי לא יכול להתעמל נכון לעכשיו, אך בעתיד יוכל ועל כן אפשרות ההקפאה".

וואלה! עסקים מבינה כי מועדוני הכושר הם עסקים כלכליים לכל דבר ועניין, והאינטרס הכספי עומד לנגד עיניהם. עוד אנו מבינים כי הלקוח חותם על חוזה עם המועדון, ובדעה שפויה מסכים לתנאים שלעיתים הם דרקוניים. אך מאחר שתופעת "ביטולי המנויים" אינה במימדי מכת מדינה, ואינה מאיימת לסחוף את כל המועדונים ולפשוט את רגלם המחוטבת - אנו מתקשים להבין את הקשיחות. ייתכן שגם לנישה הזו ראוי שיגיעו מגיני הצרכנים וירככו את הגזרה.

שנה בריאה בגוף בריא לכל בית ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully