וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיש הציעה את תפקיד המנכ"ל לאורן חנוכה, אורי שמואלי ורמי ברק

חגי עמית

12.9.2007 / 8:26

גלעד שמעוני מונה לתפקיד מנכ"ל אקסלנס קרנות נאמנות; שי שרון הוא מנכ"ל גורן-אלומות



גם אם השווקים נכנסים לחודשים של אי ודאות, פעילי שוק ההון ממשיכים לנצל את התחרות והמחסור בכוח אדם בדרגות הניהוליות לצורך שדרוג מעמד ושכר.



גלעד שמעוני מונה לתפקיד מנהל קרנות הנאמנות של אקסלנס-נשואה. שמעוני עובד באקסלנס בשמונה השנים האחרונות, וכיהן בין היתר כאנליסט ראשי בבית ההשקעות. קודם לכן כיהן שמעוני כמנהל תחום המניות באקסלנס - ניהול השקעות בהיקף של 6 מיליארד שקל. שמעוני מחליף כמנהל קרנות הנאמנות של אקסלנס, המנהלות נכסים ב-4 מיליארד שקל, את מאירי הוהנשטיין שעזב את החברה לפני חודש וחצי לטובת עסקים פרטיים.



שי שרון, שפרש לפני שבועיים מתפקידו כמנכ"ל פעילות ניהול התיקים של ישיר בית השקעות, מונה למנכ"ל בית ההשקעות גורן-אלומות. שרון יחליף את עופר מריאש שפרש מתפקידו לפני חודש. גורן-אלומות מנהל כמיליארד שקל ונמצא בבעלות משותפת של גורן קפיטל גרופ וחברת ביטוח חקלאי.



בית ההשקעות גדיש ניהל בתקופה האחרונה מגעים, בין היתר, עם אורן חנוכה, מנכ"ל קופות הגמל של חברת דש, אורי שמואלי, סמנכ"ל השיווק של מגדל שוקי הון, ורמי ברק, מנהל סקטור הייעוץ הפנסיוני בבנק מזרחי טפחות. לפי שעה לא ברור עדיין מי יהיה מנכ"ל בית ההשקעות החדש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully