וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום מסחר תנודתי באירופה: לונדון ופרנקפורט יורדות בעקבות הורדת המלצות למגזר התעופה; פאריס מוסיפה 0.3%

אשר שכטר

12.9.2007 / 11:21

לונדון ופרנקפורט רושמות ירידה של 0.1% בעקבות הורדת המלצה ללופטהנזה ואייר פראנס KLM



יום מסחר תנודתי באירופה: בורסות אירופה רושמות ירידות עם תחילת המסחר בהובלת מגזר התעופה, לאחר שבנק ההשקעות מורגן סטנלי הוריד המלצותיו לחברות התעופה האירופיות לופטהנזה ואייר פראנס KLM. לונדון יורדת ב-0.1% ופרנקפורט יורדת ב-0.1%, לאחר שרשמו עליות מוקדמות. פאריס מתחזקת ב-0.3%, לאחר שירדה בתחילת המסחר.



מורגן סטנלי הוריד היום את המלצותיו למספר חברות תעופה אירופיות, בשל הערכה כי הכנסותיו של מגזר התעופה האירופי יירדו ב-2008. מניית אייר פראנס KLM, חברת התעופה הגדולה באירופה, נופלת ב-2.2% לאחר שמורגן סטנלי הוריד את המלצתו לחברה מ"תשואת יתר" ל"תשואת שוק". מניות לופטהנזה יורדות ב-2.2% לאחר שהבנק הוריד את המלצתו לחברה מ"תשואת יתר" ל"תשואת חסר". מניית סקנדינביין איירליינס (SAS) צונחת גם היא ב-2.4%.



מניית ריאנאייר, חברת התעופה המוזלת הגדולה באירופה, רושמת לעומת זאת זינוק של 2.3% לאחר שדויטשה בנק העלה את המלצתו לחברה ל"קנייה" מ"החזק".



בשוק הפרסום, רושמות מניותיה של ענקית הפרסום הצרפתית האוואס עלייה של 2.3%, לאחר שסיטי העלה את המלצתו לחברה ל"קנייה" ל"החזק". המתחרה פובליסיס, לעומת זאת, רושמת ירידה של 1.4% לאחר שסיטי הוריד את המלצתו לחברה ל"מכירה" מ"החזק". עוד בשוק המדיה, מניותיה של ענקית השידור הבריטית ITV נופלות ב-1.2% לאחר שהחברה הודיעה כי בכוונתה להוציא 200 מיליון ליש"ט על שיפור התוכן ודיווחה על עלייה של 5% בהכנסות הפרסום הרבעוניות.



מגזר הנפט רושם גם הוא עליות על רקע העלייה במחירי הנפט, למרות החלטת אופ"ק אמש להגדיל את התפוקה בחצי מיליון חביות ליום. מניית BP עולה ב-1% ומניית טוטאל עולה ב-0.6%, לאחר שמחיר הנפט הגולמי נסגר אמש בשיא נעילה של 78.23 דולר לחבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully