וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הגידור אולד ליין של סיטי רשמה נפילה של 5.9% באוגוסט בעקבות הטלטלה בשווקים

סוכנויות הידיעות

12.9.2007 / 11:33

אולד ליין, אותה רכשה סיטי השנה תמורת כ-800 מיליון דולר, מנהלת נכסים בשווי של 4.4 מיליארד דולר



מכה נוספת לשוק קרנות הגידור: קרן הגידור אולד ליין, אותה רכשה באפריל קבוצת הפיננסים סיטי תמורת יותר מ-800 מיליון דולר, רשמה באוגוסט נפילה של 5.9%. זאת, בעקבות הפסדים שספגה בשל הטלטלה בשווקים שנבעה ממשבר הסאבפריים בארה"ב, ובשל השקעותיה בשווקים מתעוררים.



נפילתה באוגוסט של אולד ליין, שמנהלת נכסים בשווי של 4.4 מיליארד דולר, מותירה אותה עם צמיחה של 1.9% עד כה ב-2007.



הנפילה של הקרן - שנוסדה ב-2006 ע"י ויקרם פנדיט, מנהל קבוצת ההשקעות האלטרנטיוויות של סיטי - עולה על ממוצע התשואה השלילית של קרנות גידור בעולם, שעמד על 1.3% בחודש אוגוסט. זוהי התשואה הגרועה ביותר מאז מאי 2006, על רקע התנודות בשוקי הפיננסים בעקבות משבר האשראי בשווקים העולמים.



בשבוע שעבר הודיעה סיטי כי תסגור את קרן הגידור טרייבקה גלובל אינווסטמנט, במטרה לקצץ בכ-50 משרות ולשפר את ביצועי המחלקה שהטמיעה אליה את אולד ליין - שנועדה להפוך לקרן הגידור הראשית של ענקית הפיננסים.



למרות שמסיטי נמסר כי סגירת טרייבקה אינה נובעת מהפסדים, הקרן נקלעה לקשיים בעקבות משבר האשראי בארה"ב. הקרן השיגה תשואה של 1.2% בחודש יולי, לעומת ממוצע של 7.6% שהשיגה בעבר, לפי חברת המחקר הדג' פאנד ריסרצ'. טרייבקה הפסידה 2.8% בחודש אוגוסט, מה שהביא אותה להפסדים של 1.6% בשמונה החודשים הראשונים של השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully