וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: סוכל פיגוע התאבדות בבאר שבע

מיכל גרינברג

12.9.2007 / 16:56

המחבל חדר מהרצועה דרך מצרים כשהוא נושא חגורת נפץ, והתכוון לבצע פיגוע במקום הומה אדם



פיגוע התאבדות שתוכנן להתבצע בבאר שבע סוכל בשבוע שעבר - כך הותר לפרסום היום (רביעי). זאת לאחר שמחבל מרצועת עזה, שהיה חמוש בחגורת נפץ, הצליח להסתנן לישראל דרך הגבול עם מצרים, נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה בשב"כ. המחבל, בנו של פעיל חמאס מרפיח, סיפר בחקירתו כי נשלח על ידי ועדות ההתנגדות העממית לבצע פיגוע במקום הומה אדם בבאר שבע.



בתוך כך נורו מאז הבוקר ארבע רקטות קסאם לעבר הנגב המערבי. הקסאמים נפלו בשטחים פתוחים באזור ניר עם וארז. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק משמעותי, פרט לכמה שריפות קטנות שפרצו בשדות קוצים.



אתמול נפצעו 69 חיילים מנפילת רקטה על אוהל ריק בפלוגה ו' בבסיס הטירונים מדרום לאשקלון. מצבו של אחד מהפצועים אנוש, והוא מאושפז בבית החולים תל השומר. ארבעה חיילים נפצעו באורח קשה, עשרה נפצעו בינוני ומצבם של היתר קל. הורים שבאו לבסיס מחו על כך שבניהם ישנים באוהלים, ולא בחדרים ממוגנים, למרות העובדה שהבסיס נמצא בטווח הרקטות.



שני ארגונים - הג'יהאד האיסלאמי ו"ועדות ההתנגדות העממיות" - קיבלו על עצמם אחריות לירי אתמול. במערכת הביטחון מעריכים כי המשך שיגור הרקטות נעשה בעידודו של החמאס, אף כי החמאס ממעט לעסוק באחרונה בשיגור רקטות בעצמו, ומתמקד בירי פצצות מרגמה ובפיגועים נוספים המכוונים לעבר כוחות צה"ל לאורך הגדר המקיפה את הרצועה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully