וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההצהרות וההתנגדויות: עמי אילון יצטרף לממשלת אולמרט כשר בלי תיק

מזל מועלם

12.9.2007 / 17:24

סיכם עם יו"ר העבודה, ברק, כי ימונה גם כחבר ועדת השרים לענייני ביטחון ויו"ר ועדת השרים לביקורת המדינה



לאחר שבועות ארוכים של מו"מ עם יו"ר מפלגת העבודה, אהוד ברק, סוכם על הצטרפותו של ח"כ עמי אילון לממשלה, כך נודע היום (שישי). אילון ישמש בתפקיד שר בלי תיק, חבר ועדת השרים לענייני ביטחון ויו"ר ועדת השרים לביקורת המדינה.



אתמול בלילה נערכה במשרד הביטחון הפגישה בה סוכם על הצטרפותו של אילון, ונכחו בה בפגישה גם שר החקלאות, שלום שמחון, וראש מטה המפלגה, עו"ד אלדד יניב. במסגרת תפקידיו יהיה אילון אחראי ליישום דו"ח תפקוד העורף במלחמת לבנון השנייה של מבקר המדינה, וכן יהיה חבר בקבינט החברתי כלכלי.



אילון הודה לברק ואמר שהוא רואה עצמו חלק מההנהגה ויפעל למען ניצחונו של ברק בבחירות הבאות לראשות הממשלה.



ביוני זכה ברק בבחירות על ראשות העבודה ומונה לשר הביטחון. הוא הציע לאילון תיקים שונים בממשלה, ביניהם תיק החינוך, אך אילון סירב והמשיך בהתנגדותו לשבת בממשלת אולמרט והמשיך להצהיר על רצונו להפיל הממשלה.



המשא ומתן בין אילון וברק נכנס לקיפאון לפני כשבועיים לאחר ששר התשתיות, בנימין בן-אליעזר, טירפד הצעה של ברק לאילון, לפיה אילון ימונה לסגן ראש הממשלה במקומו של ברק. במפלגת העבודה טוענים שבן אליעזר לא היה מוכן לאפשר לאילון - ח"כ טרי יחסית שמעולם לא היה שר - לדלג מעליו בסולם הבכירות המפלגתית. בן אליעזר הכחיש שמדובר במניעים אישיים ואמר כי הסיבה שהטיל וטו על המהלך היא כי "שהדבר הנכון הוא שרק ראשי מפלגות הקואליציה יחזיקו בתואר הזה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully