וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפופולריות של ג'יימס בונד סייעה לאסטון מרטין לשמור על תואר המותג המגניב בבריטניה

סוכנויות הידיעות

13.9.2007 / 16:26

iPod זכה במקום השני בדירוג CoolBrands הבריטי; הרשתות החברתיות לא התברגו ב-20 המקומות הראשונים



מותג מכוניות היוקרה אסטון מרטין נותר בראש רשימת המותגים המגניבים ביותר בבריטניה, לפי דו"ח CoolBrands האחרון, הודות לאפקט ג'יימס בונד. מותגים חדשים החביבים על המדיה, כמו מייספייס וביבו, לא זכו לפופולריות רבה בקרב הצרכנים בבריטניה, לפי הדו"ח.



אסטון מרטין, שהוביל את הרשימה בשנה שעברה, שמר על מקומו על רקע הצלחת הסרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד, "קזינו רויאל". לאחר אסטון מרטין, ממלאים את 20 המקומות הראשונים בעיקר מותגים חדשים.



מותג iPod זכה במקום השני, ואילו אחיו iTunes, גם כן לבית אפל, נחת במקום ה-19. יו-טיוב זכה במקום השלישי. יצרנית ציוד האודיו בנג אנד אולופסן דורגה במקום הרביעי, וגוגל במקום החמישי. את העשירייה הפותחת סגרו פלייסטיישן של סוני, אפל עצמה, מותג ההלבשה התחתונה אג'נט פרובוקטור, יצרנית קונסולת המשחקים נינטנדו וחברת התעופה וירג'ין אטלנטיק.



אתרי רשתות חברתיות לא הצליחו להתברג בשני העשורים הראשונים. MySpace הגיעה למקום ה-29, וביבו למקום ה-416. פייסבוק כלל לא נכללה ברשימת 500 החברות האחרונה, שהוכנה בטרם זינוקה של החברה לתודעה. לעומת זאת, מותג iPhone החדש של אפל, שטרם הושק באירופה, נכנס למקום ה-23.



הדירוג מתבצע באמצעות סקר YouGov של יותר מ-2,000 אנשים, ועל ידי פאנל מועצת קולברנדס, הכולל מספר אנשי מדיה מובילים בבריטניה. "20 המקומות הראשונים משקפים את הצרכים, הרצונות והעניין המשתנים שלנו", אומר סטיבן שליוטיס, יו"ר מועצת קולברנדס. "אפשר לחלק את הרשימה לשני תחומים די ברורים: מצד אחד ישנם דברים שהופכים למגניבים בשל נחיצותם או שכיחותם בחיינו, כמו גוגל או אמזון. מן העבר השני ישנם הדברים שאנשים רוצים אבל יודעים שלא יקבלו, כמו רולקס או פרארי".



מבין מותגי המדיה, זכה מגזין "ווג" לדירוג הגבוה ביותר - 69. "וניטי פייר" נכנס למקום ה-112, מארוול קומיקס למקום ה-123. העיתון הגבוה ביותר בדירוג היה "גרדיאן", במקום ה-166. "אובזרוור", עיתון סוף השבוע של "גרדיאן", במקום ה-207, "אינדפנדנט" במקום ה-223, ו"סאנדיי טיימס" במקום ה-367.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully