וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט יורד מתחת ל-80 דולר לחבית על רקע סופת הוריקן חדשה

הדר תדמור

14.9.2007 / 9:44

מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש אוקטובר נסחרים ברמה של 79.65 דולר לחבית בניו יורק



מחיר הנפט יורד מתחת ל-80 דולר לחבית לאחר שסופת הוריקן שהשתוללה ליד מפרץ מקסיקו נרגעה. עם זאת, מחיר הנפט עדיין נותר קרוב לרמת שיא של כל הזמנים שנרשמה אתמול.



מחירי החוזים על הנפט למסירה בחודש אוקטובר יורדים ב-44 סנט ונסחרים בשער של 79.65 דולר לחבית במסחר האלקטרוני בבורסת הסחורות של ניו יורק. מחיר הנפט הגולמי גבוה ב-25% ממחירו לפני שנה.



מחיר הנפט שבר אתמול את שיא הסגירה לאחר שסופת ההוריקן הומברטו הובילה לסגירה של כמה מזקקות נפט בטקסס, ועוררה חשש מפגיעה בהספקה. החוזים על הנפט למסירה באוקטובר נסגרו אתמול במחיר שיא של 80.04 דולר לחבית בבורסת הסחורות בניו יורק. מוקדם יותר במהלך המסחר, הם נגעו במחיר של 80.20 דולר לחבית - שיא של כל הזמנים.



סוחרי הנפט עדיין מביטים קדימה אל עבר סופת ההוריקן הבאה במפרץ מקסיקו, הסופה הטרופית אינגריד אשר נוצרה ביום חמישי. "על אף החלטתו של ארגון אופ"ק להגדיל את תפוקת הנפט, הסוחרים עדיין מודאגים", אמר ג'ון ווטרלו, אנליסט מחברת ווד מקנזי, לסוכנות הידיעות רויטרס.



ארגון אופ"ק, האחראי על 40% מתפוקת הנפט העולמית, החליט מוקדם יותר השבוע להגדיל את התפוקה ב-500 אלף חביות ליום - פחות מתחזיות האנליסטים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully