וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן הפרייווט אקוויטי SKY רכשה כ-23% מפילת טכנולוג'יס ב-2.5 מיליון דולר

TheMarker

16.9.2007 / 9:47

העסקה בוצעה לפי מחיר למניה של 1.7 שקלים, המשקף שווי חברה של כ-10 מיליון דולר



קרן הפרייווט אקוויטי SKY (סקיי), המנוהלת על ידי צבי יוכמן וניר דגן, חתמה על הסכם לרכישת למעלה מ-23% ממניותיה של חברת הציבורית.



העסקה בוצעה לפי מחיר למניה של 1.7 שקלים, המשקף שווי חברה של כ-10 מיליון דולר, ובמסגרתה נרכשו המניות ממספר בעלי מניות של החברה תמורת כ-2.5 מיליון דולר. בעקבות העסקה תהפוך סקיי לבעלת המניות הגדולה ביותר בפילת טכנולוג'יס, שמניותיה נסחרות בתל אביב ובלונדון.



פילת טכנולוג'יס מתמחה במתן שירותי אבחון ובהשמת עובדים, בייעוץ ובפיתוח ארגוני, וכן במכירת מוצרי תוכנה משלימים לשירותים אלה. החברה נחשבת למותג חזק בשוק שבו היא פועלת.



מחזור ההכנסות השנתי של החברה מסתכם בכ-60 מיליון שקל, כאשר כ-60% מפעילותה של החברה מתבצעים בחו"ל, באמצעות חברות בנות הפועלות בצפון אמריקה ובאירופה. בסך הכל, מעסיקה קבוצת פילת טכנולוג'יס כ-220 עובדים בישראל ובחו"ל. השלמת העסקה כפופה עדיין לאישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים.



העסקה הנוכחית מצטרפת למספר השקעות נוספות שביצעה סקיי בשנה האחרונה. לפני כשנה השלימה סקיי את רכישת השליטה בחברת אדם מילא, הנחשבת למובילה בישראל בתחומים של מתן שירותי אבחון, גיוס, השמה, ייעוץ ארגוני לחברות ובמתן שירותי ייעוץ קריירה ליחידים.



בנוסף, פורסם לאחרונה כי הקרן רכשה את השליטה בחברת נטלי, המתמחה בתחום שירותי הטלרפואה. נטלי נוספה לחברת סקיולייף, שנרכשה אשתקד על ידי הקרן, ופועלת בתחום השירותים הרפואיים לאוכלוסיית "הגיל השלישי".



לפני חודשיים מימשה קרן סקיי את אחזקתה בחברת נטוויז'ן (כ-11.6%) תמורת כ-180 מיליון שקל, וזאת כשנה וחצי לאחר שרכשה כ-30% ממניות חברת התקשורת ברק. ברק מוזגה מאוחר יותר עם נטוויז'ן, ולאחר השבחת שווי החברה מימשה הקרן את אחזקותיה, ברווח של עשרות מיליוני שקלים.

קרן SKY הוקמה בסוף 2005 על ידי צבי יוכמן וניר דגן כקרן Private Equity, להשקעה בחברות ישראליות בוגרות. הקרן גייסה כ-120 מיליון דולר ממשקיעים מוסדיים ישראלים - חברות הביטוח הגדולות, קופות הגמל הגדולות וקרנות הפנסיה - וממשקיעים זרים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully