וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות החלטת בג"ץ: סמייל תקשורת חוזרת לפרסם את שירותי הטלפוניה על גבי האינטרנט בהשקעה נוספת של 1.5 מיליון שקל

ערן גבאי

16.9.2007 / 10:57

זאת אחרי שבג"ץ דחה לאחרונה את עתירת בזק בינלאומי בעניין; מציעה שירותי טלפוניה ללא דמי אחזקה חודשיים



בג"ץ דחה לאחרונה את עתירת בזק בינלאומי בנוגע לכניסת סמייל תקשורת - המיזוג בין קווי זהב ואינטרנט זהב - לשוק הטלפון הקווי הפנים ארצי, של טלפוניה על גבי האינטרנט בטכנולוגיית הפס הרחב, ה-VOB. כעת חוזרת סמייל לפרסם את שירותי הטלפוניה שלה, בניסיון לשוב ולגייס מנויים.



החברה מציעה שירותי טלפוניה בקידומת 072, ללא דמי אחזקה חודשיים. בקמפיין הפרסומי החדש תשקיע החברה 1.5 מיליון שקל.



בג"ץ אישרר לאחרונה למעשה את עמדת משרד התקשורת, לפיה אין להתיר לקבוצת בזק כולה, על כל החברות הבנות, לפעול בשוק הטלפוניה הפנים ארצית בטכנולוגית ה-VOB. זאת, עד שתרד לנתח שוק של 85% לפחות בתחום הטלפוניה הפנים ארצית.



סמייל תקשורת היא שחקן ה-VOB היחיד בשוק, נכון להיום, ולה יותר מ-25 אלף מנויי VOB - שהם שירותי טלפוניה על גבי פס רחב באמצעות פרוטוקול האינטרנט.



טכנולוגיה זו עשויה לספק לסמייל תקשורת הכנסות של כמה עשרות מיליוני שקלים מהשירות כבר השנה. טלפוניית ה-VOB היא טלפוניה קווית, ה"רוכבת" על התשתית ועל פרוטוקול האינטרנט, ונחשבת ככזו שיכולה לייצר את השינוי המיוחל בצריכת שירותי הטלפוניה הנייחת בישראל.



סמייל תקשורת, שקיבלה את רישיון המפ"א (מפעיל פנים ארצי) הקבוע לפני שבעה חודשים, כבר רשמה ב-2006 - בעת שהחברה הפעילה את השירות במסגרת ניסוי עם כ-15 אלף מנויים בלבד - הכנסות המוערכות בקרוב ל-15 מיליון שקל. במשרד התקשורת רואים בטלפוניית ה-VOB תחליף לטלפוניה המסורתית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully