וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדר ושותף חתמו על עסקת קומבינציה במתחם ג'רוזלם פוסט בירושלים תמורת 130 מיליון שקל

אריק מירובסקי

16.9.2007 / 10:47

היקף ההכנסות הכולל של הפרויקט צפוי להסתכם בכ-260 מיליון שקל - בעלי הקרקע יקבלו 50%



חברת הנדל"ן מקבוצת ושותף נוסף, חתמו על הסכם קומבינציה להקמת שכונת מגורים במתחם "ג'רוזלם פוסט" בשכונת רוממה שבירושלים. על פי ההסכם עם בעלי הקרקע, פלסטיין פוסט, ישונה הייעוד של הקרקע, שמשתרעת על 7,700 מ"ר ברוטו, ממלאכה זעירה למגורים, וייבנו בו 130 דירות.



מתחם "ג'רוזלם פוסט" הוא מתחם בן 7.7 דונם ברוטו, הממוקם במרכז שכונת רוממה. כיום שוכן בו בניין המערכת של "ג'רוזלם פוסט", שהוא מבנה בן 4 קומות. לאחר שינוי ייעוד המתחם, ייהרס הבניין.



הסכם הקומבינציה הינו בשיעור של 50%, כלומר ההכנסות מהפרויקט יחולקו באופן שווה בין אשדר והשותפה לבין בעלי הקרקע. באשדר מעריכים, כי היקף ההכנסות הכולל של הפרויקט צפוי להסתכם בכ-260 מיליון שקל, ולפיכך שווי העיסקה הוא 130 מיליון שקל.



אשדר ושותפה יעמידו לרשות בעליה הנוכחיים של הקרקע, חברת פלסטיין פוסט, הלוואה בהיקף כולל של 11 מיליון דולר, כמקדמה על חשבון ההכנסות העתידיות מהפרויקט.



מנכ"ל אשדר, שרגא ויסמן, אמר כי "מדובר באחד האזורים המבוקשים ביותר בירושלים, ואנו צופים שבשל ייחודיות המקום, הפרויקט ירכז עניין רב בקרב רוכשי הדירות הישראלים והזרים בעיר, בעיקר בפלח החרדי המבוסס".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully