וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה ראשונה לחברת פולישק מחברת Sara Lee האמריקאית: תספק יריעת פוליפאן פיט בהיקף של 9 טון

מיכאל רוכוורגר

16.9.2007 / 11:08

להערכת החברה, הזמנה זו תאפשר לה לזכות בחוזים נוספים בתחום בטווח הקרוב

חברת , מקיבוץ ניר יצחק, שבנגב, מדווחת כי קיבלה הזמנה ראשונה להספקת מוצר הפוליפאן פיט, לחברה אמריקאית - שרה לי (Sara Lee). הפוליפאן פיט מיועד לתיווי בקבוקים המיוצרים בידי פולישק. ההזמנה הנוכחית היא בהיקף של 9 טון לתיווי מוצרי הקפה של המותג. להערכת פולישק, במידה ומכירות המוצר יתקדמו כמתוכנן, החברה צפויה לקבל הזמנות נוספות של מוצר זה. שרה לי עוסקת בעיקר בתחום המזון על רבדיו השונים, כמו עוגות לאפייה ביתית מהירה, ארוחות מוכנות, וכן במכירת משחות נעליים KIWI, בין היתר גם בישראל.



סמדר בר, מנהלת חטיבת אריזות גמישות של פולישק ציינה היום כי: "הזמנה זו מהווה עבור החברה אבן דרך חשובה בתחום התיווי לבקבוקים המשפרת את נראות המוצר ומגדילה את שטח הפרסום עליו.



הפוליפאן פיט מיוצר במפעלי פולישק, תוך כדי שימוש בטכנולוגיה ייחודית, הכוללת את המתיחה החד כיוונית של יריעות פולימריות רב-שכבתיות. תהליך זה מוזיל ליצרניות המשקאות את תהליך התיווי בכ-30%.



פולישק מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ייחודיים ב-2 תחומי פעילות עיקריים: מגוון רשתות לחקלאות מתקדמת ויריעות ייחודיות מתכווצות לאריזת מזון ומוצרי צריכה שונים. כ-80% מהמכירות של החברה מיועדות לחו"ל, והחברה מעסיקה כ-260 עובדים בארץ וברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully