וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוני חץ הפכה לבעלת עניין בחברת הנדל"ן פירלי - השנייה בגודלה באיטליה - ומחזיקה בכ-3.7%

מיכאל רוכוורגר

16.9.2007 / 11:26

בכוונת אלוני חץ להגדיל את פעילותה במדינות איכותיות באירופה



חברת הנדל"ן , שבשליטת נתן חץ ומשפחת וורטהיים, מדווחת היום לבורסה לניירות ערך במילאנו, איטליה, על כך שהפכה לבעלת עניין בחברת פירלי נדל"ן, הנסחרת לפי שווי שוק של כ-1.7 מיליארד יורו, מה שהופך אותה לחברה השנייה בגודלה באיטליה במונחי שווי שוק. בעלת השליטה בפירלי נדל"ן הינה קבוצת Pirelli, המחזיקה בחברה בכ-52.3%.



נכון לעכשיו, מחזיקה אלוני חץ בכ-1.6 מיליון מניות של החברה האיטלקית, המהוות כ-3.7% מהון המניות של פירלי. עד כה השקיעה אלוני חץ בהון המניות של פירלי כ-365 מיליון שקל, אשר מומנו בשלב זה ממקורותיה העצמיים של החברה. חוקי ניירות הערך באיטליה, מחייבים לדווח על החזקה של מעל 2% בחברות הציבוריות.



נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ אמר כי: "אנו בוחנים את השוק האיטלקי מזה תקופה ומצאנו אותו מעניין, בעל פוטנציאל ומתאים לפרופיל ההשקעות שלנו. בחרנו להשקיע דווקא בפירלי נדל"ן מכיוון שמצאנו חברה עם הנהלה איכותית ודינמית, אשר נחשבת לאחת ההנהלות המובילות באירופה.



"לפירלי נדל"ן יכולת ניהול נדל"ן בהיקפים משמעותיים לרבות יכולות ייזום מוכחות והיא הציגה גידול דו ספרתי במרבית הפרמטרים בחמש השנים האחרונות. האחזקה בחברת פירלי נדל"ן עתידה לספק לאלוני חץ חשיפה להזדמנויות עסקיות מגוונות באיטליה בפרט ולשווקים נוספים באירופה המערבית. השקעתנו זו הינה השקעה לטווח הארוך ומהווה צעד נוסף בהעמקת אחיזתנו בשווקים נבחרים בעולם".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully