וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק דירות היוקרה לוהט: פעילים בשוק ההון רכשו דירת 450 מ"ר בבארי נהרדעא ב-15.5 מיליון שקל

שלומי שפר

16.9.2007 / 11:49

כך נודע ל-TheMarker; מדובר על מחיר המגלם שווי של מעל 8000 דולר למ"ר



זוג אנשי עסקים משוק ההון רכשו לאחרונה דירה בשטח של 450 מ"ר בפרויקט היוקרה "בארי נהרדעא" הנבנה במרכז תל אביב, ע"י קבוצת הרשי פרידמן. כך נודע ל-TheMarker. הדירה הממוקמת באחת הקומות התחתונות של המגדל, נמכרה בתמורה ל-15.5 מיליון שקל. מדובר על מחיר המגלם שווי של מעל ל-8000 דולר למ"ר, ברף הגבוה ביותר של דירות בישראל.




מתחילת 2007 נמכרו במגדל שבנייתו בעיצומה, דירות בהיקף כספי כולל של כ-170 מיליון שקל. הפרויקט כולל בריכת שחייה, ספא, חדר כושר, חניות תת קרקעיות, שמירה בלובי 24 שעות ביממה. בין הדירות הנוספות שנמכרו לאחרונה, רכש איש עסקים 2 דירות צמודות בקומה ה-12 במגדל, בשטח כולל של 380 מ"ר, תמורת כ-14 מיליון שקל.



סמנכ"ל השיווק של קבוצת הרשי פרידמן, משה קורן, אומר כי הביקושים לרכישת דירות בפרויקט הם בעיקר בקרב אנשי עסקים תושבי תל אביב, המעוניינים להמשיך ולהתגורר במרכז העיר, קרוב למרכזי העסקים והתרבות וכן בקרב תושבי הרצליה פיתוח, רמת השרון וכדומה המעוניינים לגור בקרבת מקום עבודתם ובסמוך לאזורי הבילוי.



פרויקט "בארי נהרדעא" יכלול עם סיומו 125 דירות, בהיקף מכירות כולל הנאמד בכ-675 מיליון שקל. בניית שלב א' של הפרויקט, הכולל 4 בניינים של 6 קומות כ"א (סה"כ 50 דירות), הושלמה. כעת, משווקות הדירות בשלב ב' של הפרויקט, אשר יכלול 75 יח"ד במגדל בן 31 קומות. המגדל בפרויקט תוכנן ע"י האדריכל משה צור. קבלן הביצוע של המגדל היא חברת תדהר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully