וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה ישראל עוברת לאיירפורט סיטי: תשלם 2.7 מיליון שקל בחודש תמורת 55 אלף מ"ר

ערן גבאי

16.9.2007 / 13:40

תיכנס למתחם החדש בעוד כשנה וחצי לכל המוקדם; תכנס לאיירפורט סיטי את כל פעילויותיה כולל מירס



שנה מאז נחתם מסמך הכוונות בין הצדדים, נחתם בסוף השבוע שעבר חוזה התקשרות בין חברת מוטורולה ישראל לבין חברת איירפורט סיטי לשכירת שטח של 55 אלף מ"ר, שיכלול את כל הקבוצות העסקיות של מוטורולה, כולל מירס.



דמי השכירות כוללים את דמי ניהול הפארק בתקופת השכירות. הם יסתכמו בכ-2.7 מיליון שקל בחודש.



קבוצותיה העסקיות של מוטורולה ישראל כוללות את מרכז הפיתוח, קבוצת הסלולר, תשתיות, פתרונות ניידות לגופי ביטחון וממשל ( Government & Public Safety) וחברת מירס. המרכז החדש יכלול את כל עובדי החברה, למעט עובדי מפעל החברה בערד.



על פי החוזה, חברת איירפורט סיטי תקים ותשכיר קמפוס בשטח כולל של 55 אלף מ"ר של משרדים ומעבדות, ובנוסף כ-2000 מקומות חנייה. התקופה שנקבעה בחוזה היא ל-24 שנים ו-11 חודשים, כאשר למוטורולה זכות לקצר את תקופת השכירות החל מתום 10 שנות שכירות ואילך.



תקופת התכנון והבנייה מוערכת בכ-38-32 חודשים. למוטורולה ניתנה זכות לחייב את איירפורט סיטי לרכוש ממנה שני בניינים שבבעלות מוטורולה, ברחוב קרמניצקי בתל אביב, בתנאים שסוכמו בין הצדדים.



מוטורולה ישראל שוכנת ברחוב קרמניצקי בתל אביב מאז הקמתה, ב-1964. החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים שעובדים בכ-10 מבנים שונים באזור קרמניצקי, חלקם בבעלותה וחלקם בשכירות.



בשנתיים האחרונות בחנה החברה מספר חלופות להקמת מתחם עצמאי שיאכלס את כל פעילויותיה. המרכז החדש, אומרים במוטורולה, אמור לייעל את העבודה ולחסוך בזמן ובהוצאות.



יו"ר ומנכ"ל מוטורולה ישראל, אלישע ינאי, המשמש גם כסגן נשיא בכיר במוטורולה העולמית, אמר כי "מוטורולה ישראל היא החברה הראשונה שהקימה מוטורולה העולמית מחוץ לגבולות ארה"ב".



"הסכם זה מבטא פעם נוספת את הערכתה והוקרתה של מוטורולה העולמית לחברה בישראל, על הישגיה ותרומתה רבת השנים בתחומי הפיתוח הטכנולוגי, המכירות והייצור. מדובר באות הערכה ומחויבות של חברת האם לחברה בישראל למשך השנים הבאות", הוסיף ינאי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully