וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה טלפונית השביתה את ביטוח ישיר

אתי אפללו

16.9.2007 / 17:07

החברה עובדת באמצעות מוקדים טלפוניים וקריסת המערכת גרמה למעשה להפסקת פעילות החברה למשך חצי יממה

במשך כל ימי החג שודרה בערוצי הטלוויזיה השונים הפרסומת של ביטוח ישיר, בה נראה גבר נוהג לתוך שדה תירס לאחר שאיבד את השליטה ברכב עקב שיחת טלפון בטלפון עתיק מראה עם אימו. הפרסומת לוותה בסיסמה - "התקדמנו בטלפון, לא כדאי להתקדם גם בביטוח?".

בפרסומת הוצעה למצטרפים לביטוח ישיר דיבורית ניידת לרכב. מי שהשתכנע מהפרסומת והחליט לפנות לביטוח ישיר, גילה אתמול שאולי החברה עצמה "התקדמה בביטוח", אבל כדאי שהיא תתקדם גם בטלפון.

תקלה במערכת הטלפונים של ביטוח ישיר מנעה מהמבוטחים ומהמתעניינים לפנות לביטוח ישיר במשך כל שעות הבוקר. התקלה הייתה גם דרך מספר הטלפון "הקש על החמש" וגם דרך המותג הנוסף של ביטוח ישיר "9 מיליון". צרכנים שהתקשרו ל"הקש על החמש" נענו בצליל תפוס, ואילו ב"9 מיליון" לא היה מענה.

בנוסף, המערכת הטלפונית בה היתה התקלה משרתת גם את הלקוחות המעוניינים במימון לרכב. ביטוח ישיר איננה עובדת באמצעות סוכני ביטוח, אלא באמצעות מוקדים טלפוניים בלבד. על כן, קריסה של מערכת הטלפונים, פירושה למעשה הפסקה של הפעילות. 450 אלף דולר השקיעה ביטוח ישיר בקמפיין ששודר בחודש ספטמבר בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, ומתוך זה אלפי שקלים הושקעו בפרסומות ששודרו במהלך החג.

על כן, התזמון של התקלה היה במועד מאוד לא נוח מבחינת ביטוח ישיר, שצפתה לקצור פירות השקעת הפרסום בימי החג. בנוסף, זהו תזמון לא נוח מבחינת ביטוח ישיר להפסקת פעילות שכן היא מצויה בעיצומה של מלחמת מחירים, עליה היא עצמה הכריזה בתחילת שנת 2007, ואליה הצטרפה לאחרונה חברת ביטוח הפניקס.

לא נהנו מהגאות בשוק

עד כה, מלחמת המחירים לא הניבה תוצאות לביטוח ישיר, ובניגוד לשאר חברות הביטוח אשר ניצלו את הגאות בשוק ההון והציגו עליה משמעותית ברווחים, ביטוח ישיר הציגה במחצית הראשונה של שנת 2007 תוצאות לא טובות.

הרווח הנקי של ביטוח ישיר ברבעון השני של שנת 2007 קטן ב-23% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל בשנת 2006, והקיטון ברווח מביטוח כללי ביחס לרבעון המקביל הסתכם ב-25%, כאשר הירידה נובעת בעיקר מגידול בהיקף התביעות של החברה.

מביטוח ישיר נמסר בתגובה: מדובר בתקלה מצערת, צוות מתוגבר של נציגי מכירות סגר את הפערים מיד עם השלמת תיקון התקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully