וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל ישראל

נעה גרטי

16.9.2007 / 16:29

בנק לאומי יוצא בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע לכבוד יום העצמאות ה-60. אירועים שונים יתקיימו חינם אין כסף לאורך שביל ישראל

לקראת החגים התגבשה לה מגמה בין הבנקים, במסגרתה הם מתחרים מי מבינהם מפגין זיקה פטריוטית גדולה יותר למדינה. בנק הפועלים החל בכך עם דגלי ישראל המחולקים לציבור בימי העצמאות, ובראש השנה הנוכחי שמנו לב כי כיסו את ערי הארץ בשלטי ברכות לשנה טובה מאת הבנק הגדול במדינה. עתה גם בנק לאומי לוקח חלק ומבשר על פעילותו לקראת יום העצמאות השנה.

לכבוד ציון שנת ה-60 לעצמאות ישראל, בנק לאומי בשיתוף עם החברה להגנת הטבע יוצא בפרויקט להגברת המודעות לטיולים בשביל ישראל, ויבצע לאורך השנה פעילויות ללא תשלום באתרים השונים לאורך השביל. היקף ההשקעה בפרויקט כ-6 מיליון שקל.

במסגרת הפרויקט "לאומי בשביל ישראל", שראשיתו בסוכות, יתקיימו לאורך השנה מספר אירועים בנקודות השונות של השביל ובמסגרתם יוזמן הציבור להשתתף בהפעלות והדרכות שיועברו במקום על ידי המדריכים של החברה להגנת הטבע בנושאים שונים של היסטוריה של ארץ ישראל, גיאוגרפיה, צמחיה, ערכי טבע ונוף, צפרות ועוד.

שביל ישראל הוא תוואי רצוף מדן ועד אילת החוצה את הארץ לאורכה ולרוחבה דרך מגוון נופים ואתרים - אורכו של השביל הוא 950 ק"מ והוא משמש עמוד שדרה לאלפי ק"מ של שבילי טיולים שסומנו זה מכבר ברחבי הארץ. השביל נחנך רשמית בשנת 1995.

כבר במהלך שלושת ימי חול המועד סוכות (30.9-2.10) יתקיימו 4 אירועים לאורך השביל - בתל-חי, באזור הכרמל, שער הגיא ושדה בוקר, אשר יכללו מסלולים לנכים ועגלות, לטיולי משפחה וילדים, טיולי ג'יפים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully