וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד חברת המזון ויליפוד: החברה מתעשרת על חשבונם של ספקים וקבלנים שהיא מעסיקה

נורית רוט

16.9.2007 / 18:18

החברה לבניין תורגמן הגישה תביעה על סך 4.5 מיליון שקל כנגד ויליפוד בגין אי תשלום מלא על עבודתה



לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה אתמול תביעה בסך 4.5 מליון שקל, נגד חברת המזון הציבורית אינטרנשיונל, שנרכשה באחרונה על ידי איש העסקים ארקדי גאידמק.



בתביעה, שהוגשה על ידי חברה לבניין בשם תורגמן, נטען כי ויליפוד יזמה בניית מרכז לוגיסטי באזור התעשייה ביבנה, המכונה "מרכז לוגיסטי ויליפוד". לשם כך חתמה עם חברת תורגמן הסכם לבניית השלד והמעטפת של המרכז.



על פי התביעה, בינואר 2007 נכנסה ויליפוד למבנה והחלה בתפעול המבנה לצרכיה. בסוף אותו חודש הגישה תורגמן חשבון סופי בגין ביצוע העבודות.



לטענת תורגמן, המיוצגת על ידי עו"ד אייל סילמן, היא ביצעה עבודות בהיקף של כ-17 מיליון שקל, ואולם ויליפוד סירבה לאשר לה סעיפים רבים מהחשבון הסופי שהגישה, בניגוד להוראות ההסכם.



לפיכך, טוענת תורגמן כי היא זכאית לתוספת תשלום של מעל 4 מיליון שקל, ובנוסף לתשלום של כ-450 אלף שקל בגין נזקים והפסדים שספגה עקב תוספת תקורות ועיכוב של כחמישה חודשים בביצוע הפרויקט.



לטענת תורגמן, חרף פניות חוזרות ונשנות לוויליפוד, לא שילמה ויליפוד את חובה. בדיעבד התברר לה, כי "ויליפוד הינה 'מפרת הסכמים' סדרתית, כאשר ויליפוד נוקטת שיטה, בה לאחר שקבלנים וספקים רבים מספקים לה סחורה ו/או עבודה, נוהגת ויליפוד לעכב להם תשלומים, או לסרב לשלם להם את התמורה המגיעה להם, באמתלות מופרכות שונות ומשונות".



כך, טוענת תורגמן, מתעשרת ויליפוד על חשבונם של אותם ספקים וקבלנים, שלא כדין ותוך ניצול מצוקתם.



טרם הוגש כתב הגנה (א 2400/07)


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully