וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מייקרת כרטיסי הטיסה בשלישית

זוהר בלומנקרנץ

16.9.2007 / 20:26

זאת מאז חודש אפריל השנה. ההתייקרות נובעת מהמשך עליית מחירי הדלק. מחירי הכרטיסים יתייקרו ב-5-16 דולר לכל כיוון

כרטיסי הטיסה באל על מתייקרים זו הפעם השלישית מאז אפריל השנה. חברת התעופה הודיעה אתמול, כי החל מה-23 בספטמבר יעלו מחיר כרטיסי הטיסה ב-5 דולרים לכל כיוון, ליעדים הקרובים; ב-9 דולרים לכל כיוון ליעדים בטווח הבינוני; בכ-16 דולר לכל כיוון ליעדיה ארוכי הטווח; זאת עקב המשך עליית מחירי הדלק.

אל על העלתה לפני כחודשיים ב-10 דולרים את מחיר כרטיסי הטיסה ליעדים קצרי הטווח ולאירופה, וב-20 דולר ליעדים ארוכי הטווח בצפון אמריקה, דרום אפריקה והמזרח הרחוק, בגלל התייקרות מחירי הדלק.

לדברי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על, רמי לוי, לצד עדכון המחירים, יוצאת החברה בשורה של מבצעים למגוון יעדים, כולל היצע של כרטיסי הרגע האחרון, במחירים אטרקטיביים באתר אל על ספונטני.

לוי: "לצערנו מחירי הדלק ממשיכים לטפס מעלה, ועל פי התחזיות הכלליות הם צפויים להישאר ברמתם הגבוהה. הדלק הוא תשומת הייצור המרכזית של חברת התעופה ועל כן אנו נאלצים לעדכן מחירים בהתאם. יחד עם זאת, אנו מסתפקים בשלב זה בעדכון קל של אחוזים בודדים במחירי הטיסות ומאפשרים לציבור הנוסעים פרק זמן של מספר ימים לרכוש כרטיסים במחירים הישנים".

עוד יצוין כי ב-15 באפריל השנה ייקרה אל על את כרטיסי הטיסה ב-10 דולרים ליעדים הקרובים; ב-16 דולר לאירופה וב-30 דולר ליעדים ארוכי הטווח.

קודם לכן, ב-7 במאי 2006, ייקרה אל על את כרטיסי הטיסה בכ-3% עקב העלייה במחירי הדלק. זו היתה ההעלאה השלישית של מחירי כרטיסי הטיסה ב-2006, בשיעור כולל של 8%. אל על ייקרה את כרטיסי הטיסה חמש פעמים ב-2005, בשל עליית מחירי הדלק.

למרות העלייה במחירי הדלק, עברה אל על מהפסד לרווח של 12.6 מיליון דולר, ברבעון השני של
השנה. אל על הפסידה ברבעון הראשון השנה כ-13.6 מיליון דולר לעומת הפסד בסך כ-9 מיליון דולר אשתקד.

הוצאות הדלק גדלו משמעותית ברבעון הראשון, כתוצאה מהמשך עליית מחיר הדלק הסילוני והיוו כ-29% מהמחזור לעומת כ-26% ברבעון הראשון בשנה שעברה. העליות במחירי הדלק בלבד הוסיפו להוצאות החברה כ-26 מיליון דולר בינואר-מארס השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully