וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה בביקוש למכוניות משומשות

תומר הדר

17.9.2007 / 6:56

כך עולה מנתוני יד 2 לחודש אוגוסט. הסיבה לביקוש המוגבר היא הצמיחה במשק הישראלי. המשפחתית המבוקשת ביותר- מאזדה 3

הביקוש למכוניות משומשות עלה באוגוסט לעומת יולי 2007 - כך עולה מנתוני הלוח המקוון יד 2. הסיבה לביקוש המוגבר היא הצמיחה במשק הישראלי.

לדוגמה, ביולי חיפשו באתר יד 2 כ-249 אלף גולשים מכונית פולקסווגן גולף, ואילו באוגוסט נרשמו כ-262 אלף חיפושים לגולף, עלייה של כ-5%. ניכר גם ביקוש לרכבי כביש-שטח: ביולי נרשמו כ-76 אלף חיפושים לטויוטה לאנד קרוזר, ואילו באוגוסט נרשמו כ-83 אלף חיפושים לדגם זה, גידול של כ-9%.

התחזקות הביקוש למכוניות משומשות באה לידי ביטוי גם בכמות המכוניות המשומשות שנמכרו. מנתוני יד 2 עולה שמבין המכוניות המוצעות באתר, יותר מכוניות נרכשו בחודש האחרון. לדוגמה, ביולי נמכרו 46% ממכוניות המאזדה לאנטיס שפורסמו באתר, ואילו באוגוסט נמכרו 54% מהן. הסיבה לכך היא נכונותם של הקונים להתפשר על נתונים מסוימים של מכוניות מהדגם המבוקש, כגון מספר הבעלים הקודמים או מספר הקילומטרים שנסעה המכונית, ובלבד שיוכלו לקנות את הדגם הרצוי.

גי'מני הדיחה את טויוטה

אילו דגמי מכוניות משומשות נהנים מן הביקוש המוגבר? המכונית המשפחתית המבוקשת ביותר, על פי נתוני יד 2, היא מאזדה 3. באוגוסט נמכרו 54% מהמכוניות מדגם זה שפורסמו בלוח. מאזדה 3 היתה המכונית המשפחתית המבוקשת ביותר גם ביולי, שבו נמכרו 46% מהמכוניות מדגם זה שפורסמו בלוח המקוון.

טויוטה ראב 4, שהוביל את טבלת הביקושים לרכבי כביש-שטח בחודש שעבר, ירד למקום השלישי, ופינה את המקום הראשון בטבלה לסוזוקי ג'ימני. 64% מהג'ימני שפורסמו באוגוסט נמכרו.

המכונית המסחרית המבוקשת ביותר באוגוסט היתה סיטרואן ג'אמפי: 64% מהמכוניות מדגם זה שפורסמו נמכרו. הביקוש לג'אמפי גדול בקרב המגזר החרדי, שזקוק למסחריות שמאפשרות להסיע ילדים. בחודשים הקודמים נשלט המקום הראשון בטבלת הביקוש למסחריות על ידי טנדרים, כגון טויוטה היילקס ומאזדה B2500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully