וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"וול סטריט ג'ורנל" מחזר אחר הכסף: ישיק בשנה הבאה את Pursuits - מגזין חודשי לסגנון החיים של העשירים

ניו יורק טיימס

17.9.2007 / 9:29

זאת במטרה למשוך יותר פרסומות למוצרי צריכה יוקרתיים ולהגדיל את ההכנסות מפרסום



ה"וול סטריט ג'ורנל" ישיק בשנה הבאה את "פרסוטס" (Pursuits), מגזין חודשי הדן בסגנון החיים של העשירים. זאת במטרה למשוך יותר פרסומות למוצרי צריכה יוקרתיים ולהגדיל את ההכנסות מפרסום. ה"ג'ורנל" והחברה האם שלו, דאו ג'ונס, צפויים להכריז על ההחלטה כבר היום.



רוברט פרנק, בעל טור ב"ג'ורנל", בלוגר ומחבר הספר ?Richistan? על אמריקה העשירה, הוא המועמד המוביל להפוך לעורך פרסוטס. כך עולה מדברי בכירים בדאו ג'ונס שסירבו לחשוף את זהותם. המגזין יעסיק צוות משלו אך ישתמש, בנוסף, בחומרים של עיתונאי ה"ג'ורנל".



המהדורה הראשונה תראה אור בספטמבר הבא בצורת תוספת למהדורת סוף השבוע של ה"ג'ורנל". היא תופץ ל-800 אלף מנויים המתגוררים ב-18 אזורי הערים הגדולות בהם ה"ג'ורנל" מוכר את הכמות הגדולה ביותר של עותקים. זאת מתוך תפוצה כוללת של 2 מיליון מנויים. בנוסף, יהיה המגזין נגיש גם באתר האינטרנט של הג'ורנל.



"פרסוטס יציע עיתונאות אמינה, דימויים מלאי חיים ומדריך שאין כדוגמתו לעושר, אופנה, אספנות ותיירות", כתב מרקוס וו. ברוצ'לי, העורך בפועל של הג'ורנל בהצהרה לעיתונות.



ענקית המדיה ניוז קורפ, שבבעלות רופרט מרדוק, אשר רכשה את דאו ג'ונס זה לא מכבר, חתומה על הפרויקט. כך אמרו מנהלים בדאו ג'ונס. מרדוק אף שוקל להפוך את מהדורת סוף השבוע של ה"ג'ורנל" כולה לפורמט של מגזין.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully