וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוח כפוי בחדר הכושר

אביבית שיין

17.9.2007 / 9:45

עשיתם מנוי לחדר כושר ושילמתם הרבה כסף, אבל אתם מרוצים מהתנאים, מהשירות וגם מהתוצאות; אבל מה קורה אם פתאום, בבת אחת, מתמלא מכון הכושר שלכם במאות מתאמנים חדשים שיוצרים עומס ופקקי תנועה ליד המכשירים?



עשיתם מנוי לחדר כושר ושילמתם הרבה כסף, אבל אתם מרוצים מהתנאים, מהשירות וגם מהתוצאות. אבל מה קורה אם פתאום, בבת אחת, מתמלא מכון הכושר שלכם במאות מתאמנים חדשים שיוצרים עומס ופקקי תנועה ליד המכשירים?



זה בדיוק מה שקרה לג' - מנוי של מכון הכושר הולמס פלייס בגבעתיים. באופן כללי ג' מרוצה מהסניף ומשתמש בשירותיו. ואולם באחרונה הולמס פלייס החלה לשפץ את סניף עזריאלי בתל אביב ומנויי הסניף נשלחים להתעמל בינתיים בסניפים אחרים של הרשת, בין השאר בסניף בגבעתיים הסמוך.



על פי ג', השהות בסניף בגבעתיים הפכה לסיוט. "איש מעובדי הרשת, שמתיימרת להיות איכותית ביותר, לא הוציא הודעה מסודרת למנויים על האירוח הכפוי של מאות או אלפי המנויים שמעבר לנחל איילון. לקח לנו זמן להבין מדוע הסניף שהיה נינוח וסימפטי בעת ההרשמה, השתנה ללא הכר: הביקור מתחיל בהמתנה ארוכה למעלית (ניתן להיכנס לסניף רק דרך המעלית), נמשך בחיפוש אחר תא פנוי בחדר ההלבשה, משם אתה עובר לתור ארוך ומבולגן למכשירי האירובי (כולל מריבות וצעקות כמיטב סניפי קופת חולים ממוצעת), ומסיים בעומס בלתי נסבל גם על מכשירי הכוח".



ג' טוען שהרשת לא יידעה את לקוחותיה על האילוץ החדש שיימשך עד אוקטובר, ואף התעלמה מפניות שהוגשו דרך תיבת שירות הלקוחות בסניף ובאמצעות אתר האינטרנט בשירות הלקוחות הממוכן. גם פנייה אל מנהלי המשמרת בסניף הניבה פתרונות לא פרקטיים, כמו אפשרות להקפיא את המנוי או להגיע בבוקר, שעות שהמכון מעט ריק יותר, או לפנות לסניף מרוחק יותר - ברחובות.



ג' טוען כי לא נעשה כל ניסיון להציע פיצוי משמעותי. כאשר ביקש אחד המנויים לבטל את המנוי, הנהלת הולמס פלייס דחתה את פנייתו. ג' פנה אלינו: "מנויים רבים מורידים את הראש בפני הגזירה ופשוט מגיעים פחות. אולי זה מה שגורם לצוות לומר ש'העומס קצת ירד השבוע לעומת השבוע שעבר, שבו המצב היה באמת בלתי נסבל'. הפתרונות שהם מספקים לא פרקטיים ונוגדים את תפישתו הבסיסית של מי שמאמין בשמירה על כושר".



ואולם, עו"ד עינת ברכה ראש המחלקה המשפטית של אמון הציבור, מוסרת כי במקרה של הרעה מוחשית בתנאים של המנוי יש לאפשר לו לבטל את ההתקשרות ללא כל פיצוי מצדו.



פנינו להולמס פלייס, אך קיבלנו את התגובה השגורה שלהם לפניות: "הרשת הבינלאומית הולמס פלייס, שמשרתת לקוחות בארץ ובעולם, דוגלת במדיניות אשר אינה נוהגת להשיב על כל תלונה של לקוחותיה באמצעי התקשורת, אלא נוהגת לפתור זאת בצורה דיסקרטית ואישית באופן פרטני לכל תלונה, תוך מתן דגש למקרה הספציפי המדובר".



הרגיזו אתכם? עבדו עליכם? יש לכם תלונה? avivit.shein@themarker.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully