וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבוטק מול טיב טעם סיבוב שני: הרשת טוענת שתוכנית הטלוויזיה תיעדה עובדים שביצעו נזקים בחברה במתכוון

נתן שבע

17.9.2007 / 10:04

רשת המזון טוענת כי עובדים בחברה קשרו קשר על מנת לבצע נזקים בחברה וכי כלבוטק תיעדה את ה"ממצאים" שנמצאו



אחרי פרשיית הבשר המקולקל בטיב טעם אותה חשף כלבוטק בשנה שעברה מתבררת כעת פרשייה שנייה. טיב טעם משחררת היום הודעה כי עובדים בחברה קשרו קשר על מנת לפגוע באחד ממפעלי החברה ולגרום בו נזקים.



החברה כותבת עוד כי "כחלק מהקשר ולשם ביצועו, פנו העובדים האמורים אל אחת מתוכניות התחקירים בטלוויזיה על מנת שתערוך "תחקיר" ותתעד את ה"ממצאים" אשר הגורמים הנ"ל חשודים בקשירת קשר לבצעם. בעקבות ממצאי ביניים שהתגלו במהלך החקירה, נקטה טיב טעם תעשיות בשורה של צעדים על מנת להקטין אפשרות לפגיעה יזומה נוספת בה, לרבות באמצעות פיטורי עובדים".



עוד כותבת החברה כי "בהמשך לחשדות שנבדקו בדבר פניית העובדים האמורים אל אחת מתוכניות התחקירים בטלוויזיה, ערכה החברה בירור ראשוני עם מערכת התוכנית 'כלבוטק', שבעקבותיו התקבלה בחברה, ביום 16 בספטמבר 2007, פנייה מ'כלבוטק', המאשרת את הכוונה לשדר כתבת תחקיר אודות אחד ממפעלי טיב טעם ואשר במסגרתו, כפי הנראה, יועלו טענות אשר מתבססות, להערכת החברה, על אותן פעולות בלתי תקינות נשוא החקירה הפנימית המתוארת לעיל. במענה לפנייה האמורה, בכוונת החברה לדרוש, בין היתר, להימנע משידור הכתבה עד לבירור מלא ושלם של החשדות המתוארים לעיל תוך מתן הזדמנות גם לרשויות המוסמכות לחקור בתלונה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully