וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקיר הפועלים: חיים קרופסקי מפרגן ליונה פוגל במסיבה לרגל רכישת פי גלילות

צבי זרחיה

17.9.2007 / 10:26

איפה יבקר מבקר המדינה? ■ לאן הצטרף דרור שילה? ■ מדוע שולח רומנו את בכירי אל על לבדיקות פוליגרף? ■ באיזה בנק מפצירים בעובדים לנסוע באוטובוס לעבודה? ■ איזו מתנה יפה לחג קיבל רפי לנקרי מסטנלי פישר? ■ מי עבר מנוער בסיכון לבנקאות?



מאת צבי זרחיה, תומר הדר, עירית רוזנבלום, טל לוי, זוהר בלומנקרנץ, מוטי בסוק וערן גבאי



פוגל יקיר הפועלים



המנכ"ל החדש של פז, יונה פוגל, לא סיים עדיין לארוז את התמונות במשרדו הקודם בבנק לאומי וכבר הצליח להעליב את החברים מהעבודה הישנה כשמתח עליהם ביקורת קשה בראיון. במסיבת ענק שערכה בשבוע שעבר חברת האנרגיה דלק לרגל רכישת פי גלילות, הוכיח פוגל שבכל זאת יש מי שמפרגן לו: למשל, חיים קרופסקי, יו"ר ישראכרט מקבוצת בנק הפועלים.



לינדנשטראוס בליגה האירופית

מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, מכין את הדרכון. מבקרי המדינה האירופים קיבלו את משרד מבקר המדינה הישראלי לארגון שלהם. ההחלטה התקבלה בכנס של המבקרים שהתקיים בשווייץ. במשרד של לינדנשטראוס אומרים כי ההצטרפות לגוש האירופי תאפשר להדק את שיתוף הפעולה ואת חילופי המידע בתחום השחיתות הציבורית. בארגון חברות, בין היתר, בריטניה, צרפת, שוודיה, נורווגיה, דנמרק, רוסיה, איטליה, ספרד, שווייץ, גרמניה ואוסטריה.



שילה עובר לליסינג

דרור שילה, מנכ"ל דן רכב, נציגת אוויס בישראל, הודיע על התפטרותו וימונה למנכ"ל חברת הליסינג אלבר. שילה כיהן בתפקיד שנתיים והוא בעל ותק של 16 שנים בחברה. באלבר הוא יחליף את המנכ"ל, איציק תורג'מן. במכתב לעובדים כתב שילה שהחברה הגדילה את הפעילות שלה בשנתיים האחרונות בכ-35% והגיעה ב-2006 ובמחצית 2007 לשיא ברווחיות. גם שווי השוק של החברה הגיע לשיא של כ-120 מיליון דולר.



ליבנה מנכ"ל אדנים



צביקה ליבנה מונה למנכ"ל בנק אדנים למשכנתאות מקבוצת בנק המזרחי-טפחות. ליבנה יחליף את רמי ששון, שפרש. בתפקידו האחרון שימש ליבנה מנהל מרחב דרום של בנק טפחות, ולאחר מיזוגו של הבנק עם בנק המזרחי, שימש כסגן מנהל מרחב דרום במזרחי-טפחות. נוסף לפעילותו בתחום העסקי, ליבנה (52) משמש חבר בהנהלת סניף דרום של עלם, העמותה למען נוער במצבי סיכון זה ארבע שנים.



"בכוונתי ללמוד את הבנק ולהכין תוכנית עבודה שתאפשר לו לצמוח בכיוונים נוספים", הכריז ליבנה לרגל המינוי.



רומנו מזמין בדיקה

למנכ"ל אל על, חיים רומנו, נמאס מההדלפות מהישיבות לאמצעי התקשורת, והוא רוצה לשלוח את בכירי החברה להיבדק בפוליגרף. גם קודמו בתפקיד, עמוס שפירא, שלח מנהלים בחברה להיבדק "במכונת האמת" ואף נתן דוגמה אישית ונבדק יחד עם יו"ר מועצת המנהלים לשעבר, מיכאל לוי . לא כל המנהלים התלהבו מהמהלך, והיו שסירבו להבדק. מאל על נמסר בתגובה: "חברי הנהלת החברה מכירים בחשיבות הגדולה של שמירת המידע בתוך הארון. מעבר לכך, הנהלת החברה אינה נוהגת להגיב לעניינים פנימיים".



לאומי עובד בירוק

כמו כל חברה גדולה שמנסה להתעדכן במגמות השוק, התכנסה גם צמרת בנק לאומי לדיון דחוף במצב. על האינטרנט כולם שמעו כבר, איטרנט 2 ואתרי שיתוף מסובכים מדי ועתידם אינו ברור, משכנתאות סאבפריים יוצאות במהירות מהאופנה, תרומה לקהילה כבר נתנו ברוחב לב ואף דיווחנו עליה סמוך ככל האפשר לדיווחים על הבונוסים לבכירים, ובשדרות עשינו תערוכת שבוע הספר בסניף הממוגן, חשבו בכירי הבנק.



מה עכשיו? "נלך על ירוק", זרק מישהו ושיחרר סוף סוף את כולם לארוחת צהריים. וכך, ישב חבר ההנהלה משה גנקין, האחראי על הבינוי והרכש של הבנק, וכתב לעובדים מכתב, המפציר בהם להגיע באוטובוס לעבודה ולתרום בכך לאיכות הסביבה. יותר ירוק מזה לא תמצאו אפילו בבנק הפועלים.



לנקרי קיבל קביעות



נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, הפתיע בראש השנה את רפי לנקרי, שמנהל מטעמו את מו"מ על השכר עם האוצר ועם ועד עובדי הבנק. פישר מינה את לנקרי במינוי קבע לחבר הנהלת בנק ישראל ולמנהל מחלקת משאבי אנוש בבנק.



בחודש וחצי האחרון היה לנקרי, יו"ר ועד עובדי הבנק בעברו, כמ"מ מנהל מחלקת משאבי אנוש. לנקרי, עו"ד ורואה חשבון בהשכלתו, הוא גם האחראי בבנק ישראל על מערך החשבות, התשלומים, והמסלקה ועל יישום הרה-ארגון. . ערב ראש השנה חתם לנקרי עם ועד עובדי הבנק על הסכם משמעת חדש לבנק, הדומה מאוד לחוקת המשמעת הנהוגה בשירות המדינה.



קרמר פורש מיבמ



לאחר כמעט 30 שנה ביבמ ישראל, אבי קרמר, מבכירי החברה, פורש ממנה. במשך השנים הוא שימש במגוון תפקידים בחברה בישראל ובסניפיה בחו"ל; קרמר היה מנכ"ל חטיבת הייעוץ IGS ובשלוש השנים האחרונות ניהל את מגזרי הפיננסים, התעשייה, התקשורת והתחבורה בחברה. הוא נחשב ליד ימינו של המנכ"ל, מאיר ניסנסון. קרמר יעזוב את תפקידו בסוף ספטמבר. עדיין לא ידוע לאן פניו מועדות ומי יהיה מחליפו.



אברבנאל עובר לטבע

איקה אברבנאל, ממלא מקום מנכ"ל בזק לשעבר ומי שניהל את בזק מיד לאחר חשיפת פרשות אי-הסדרים בחברה ויציאתו לחופשה של המנכ"ל דאז, יעקב גלברד, מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש של קבוצת טבע.



אברבנאל סיים את תפקידו בבזק באחרונה, לאחר שביצע חפיפה למחליפו כמנכ"ל הפעילות הקווית בבזק, אבי גבאי. אברבנאל הודיע על כוונתו לפרוש מבזק בהקדם כבר בתחילת יוני. הוא נימק את פרישתו ברצונו לצאת לדרך חדשה.



עוברים



אסף אבירם מונה למנהל מכירות מוצרי ג'טרו (Jetro) בחברת One1. בתפקידו הקודם ניהל את מכירות מוצרי ג'טרו ב-Ness IT.



יפעת ויגל מונתה למנהלת השיוק והמכירות של חברת פילת. בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת מכירות ופיתוח עסקי בג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס.



אודי רהב מונה למנכ"ל חברת פוליסטיק. רהב שימש ב-22 השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק בחברת ב.ג פולימרים בקיבוץ בית גוברין והיה אחראי על בנייה וקידום המותג בי. ג'י בונד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully