וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניית טיב טעם נפלה ב-3.6%

נעה גרטי

17.9.2007 / 17:17

החברה טוענת כי כמה מעובדיה נקמו בחברה, ביימו מחדלים באחד המפעלים וזימנו תחקירן של כלבוטק על מנת לתעד זאת

חברת טיב טעם הוציאה הודעה רשמית לרשות לנייירות ערך בה היא מצהירה על חקירה שמנוהלת בחברה. במסגרת החשדות של החברה, עובדים באחד המפעלים בצפון הארץ החליטו לנקום בחברה על תנאי העבודה שלהם. בתוך כך חושדת החברה כי העובדים ביימו מחדלים שנעשים במפעל, ולשם תיעוד וחשיפת הפרשה זימנו תחקירן של התוכנית כלבוטק.

מניית טיב טעם מגיבה מהר לפרשה והיא צנחה היום בכ-3.6%.

טיב טעם פיטרה קבוצה של למעלה מ-10 עובדים בתקופה האחרונה לאור נזקים שהסבו לחברה אם במעשה ואם במחדל. החברה גילתה שהעובדים נוקטים ב"שביתה איטלקית", לטענתם ולא מטפלים במשלוחים שונים שמגיעים למפעל. לאחר הפיטורים, כך חושדת החברה, ביקשו אותם עובדים לנקום את יגונם.

לפי הערכות החברה אותם עובדים ביימו סצנות בהן פתחו אריזות ואקום של מוצרי בשר שונים ושתלו במקום חתולים שיסתובבו, ירחרחו ויאכלו מן המוצרים אשר כביכול אמורים להימכר אח"כ בסניפי החברה. קבוצת העובדים פנתה לתוכנית כלבוטק, שכבר חשפה בעבר את פרשיית תיבול הבשר הישן בטיב טעם, והזמינה את תחקירניה לתעד.

קצין הביטחון של טיב טעם קיבל דיווח על תוכנית הנקמה של העובדים ועל כן ההנהלה החלה לבדוק בין תוכניות התחקירים אם אכן יש בכך ממש. לאחר פניית טיב טעם לתוכנית כלבוטק, קיבלה החברה אישרור לחשדיה בדמות רשימת שאלות מטעם תחקירן התוכנית. משום כך מיהרה החברה להוציא הודעה רשמית לרשות לניירות ערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully