וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"ניו יורק פוסט" יוציא לאור מגזין סוף שבוע מלוטש כדי למשוך מפרסמים יוקרתיים

ניו יורק טיימס

17.9.2007 / 11:53

התפוצה של ה"פוסט" אינה מפסיקה לעלות, אך הוא מפסיד כסף בכל זאת

ה"ניו יורק פוסט" יוציא לאור מגזין מלוטש, במטרה להגדיל את התפוצה בסוף השבוע ולמשוך יותר מפרסמים יוקרתיים. המגזין יכונה "פייג' 6" (עמוד 6), על שם עמוד הרכילויות המפורסם של העיתון, אך המגזין - שייצא לאור ביום ראשון הקרוב - יכלול טווח רחב יותר של נושאים.



בנוסף לסיקור של סלבריטאים, "יהיו הרבה כתבות אופנה, כתבות פרופיל, מזון, יין, מסעדות, דברים כאלה", אמר קול אלן, עורך ה"ניו יורק פוסט".



המהדורה הראשונה של המגזין, בת 96 עמודים, תכלול בין השאר פרסומות של קלווין קליין, מרצדס-בנץ ו-BMW 0 - מפרסמים שמופיעים לעתים נדירות ב"פוסט".



ה"פוסט" מתכוון להשקיע כסף רב בגיוס עובדים מנוסים לצוות המגזין. תוכניות הגיוס מדגימות שוב את המוכנות של רופרט מרדוק, יו"ר הבעלים של ה"פוסט" - ניוז קורפ - להשקיע סכומי כסף גדולים כדי להשיג יעדים בטווח הארוך. ניוז קורפ רכשה לאחרונה את דאו ג'ונס, המו"לית של "וול סטריט ג'ורנל".



התפוצה של ה"פוסט" זינקה בשנים האחרונות, גם כשהתפוצה של עיתונים אחרים החלה לרדת. בשנה שעברה, בפעם הראשונה מעולם, הוא עקף את יריבו מקרב הטבלואידים (צהובונים) - ה"דיילי ניוז" - בתפוצה שבועית. עם זאת, "הפוסט" מפסיד מיליוני דולרים בשנה, ואינו מצליח להגדיל את התפוצה שלו בסופי שבוע - התורמת את עיקר ההכנסות מפרסום.



לפי הנתונים הקיימים האחרונים, ל"פוסט" יש 725 אלף קוראים בתשלום באמצע השבוע, ו-439 אלף קורים ביום ראשון. ל"דיילי ניוז" יש 718 אלף קוראים בתשלום באמצע השבוע, ו-776 אלף ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully