וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כי"ל, בנק דיסקונט ואפי פיתוח הן בין 20 המניות המומלצות בשווקים המתפתחים של דויטשה בנק

נתן שבע

17.9.2007 / 12:00

דוישטה בנק מציב לאפי פיתוח מחיר יעד שאפתני הגבוה ב-56% מהמחיר בשוק

, בנק ואפי פיתוח של אפריקה ישראל, הן המניות המומלצות של דויטשה בנק מתוך 20 מניות המומלצות בקרב השווקים המתעוררים. "בזמנים שיש סיכון יש גם הזדמנויות להשקעה", כותבים בדויטשה בנק. "השווקים ממשיכים להיות תנודתיים בעקבות המשבר שעובר על השווקים הפיננסיים. אפשר לסלוח למשקיעים שבוחרים לשבת ולהמתין מהצד", כותבים שם.



בנק ההשקעות הגרמני ביקש מ-408 האנליסטים שלו למצוא את המניות הטובות ביותר מבין המניות בשווקים המתפתחים. הענפים שממליצים בדויטשה בנק הם הבנקים, תשתיות, וכאלה שייהנו מההתפתחויות הכלכליות בשווקים האלה.



בדויטשה מציבים לכי"ל מחיר יעד של 42 שקל - 29% מעל מחירה של המניה בשוק. בדויטשה מעריכים כי "המניה תחל להגיב לעליות המחירים שהיו במחצית השנייה של 2007. החברה ממוקמת לספק מהמלאים שלה את המחסור העולמי בענף האשלג. העליות בענף האשלג יימשכו גם ב-2008".



לגבי דיסקונט מציבים בדויטשה בנק מחיר יעד של 10.8 שקל - 27% מעל מחירה של המניה בשוק. "השיפור בתשואה על ההון שתגיע בשנים הקרובות לא באה לידי ביטוי במחיר המניה. התוצאות הטובות של הבנק ברבעון השני של השנה מדגישים באופן חיובי את ההשפעה של האסטרטגיה אותה הנהיג הבנק (לשיפור התוצאות)".



לגבי אפי פיתוח שנפלה ב-38% מאז ההנפקה במאי, מציבים בדויטשה מחיר יעד שאפתני הגבוה בכ-56% ממחיר המניה בשוק - 13.8 דולר. "השוק הגיב בצורה חזקה מידי לסנטימנט השלילי שנוצר בעקבות ההנפקה היקרה שביצעה החברה. החברה תייצר הכנסות משכירות בסך של 900 מיליון דולר ב-2011, כאשר כספי ההנפקה ישמשו את החברה לרכוש פרויקטים נוספים", כותבים שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully