וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמי פרס והאחים ברקת חוברים לבכירים לשעבר ב-888 באתר הימורי מט"ח חדש - Etoro.com

רפאל פוגל

17.9.2007 / 13:34

כך נודע ל-TheMarker; מנכ"ל החברה הוא יוני אסיא, בנו של מייסד מג'יק, ובין המשקיעים גם מייסד ג'נסיס פרטנרס



האם הפיתרון החוקי לאתרי ההימורים באינטרנט יגיע דווקא מישראל? האנשים המאוד מכובדים שמאחורי מפעילי אתר הימורי המט"ח החדש Etoro.com כנראה משוכנעים שכן, והם מאמינים שהמפתח לחוקיות אתר הימורי המט"ח החדש הוא קביעת תוצאות משחקי האונליין שעליהם ניתן להמר על נתוני מסחר אמיתיים ולא נתונים רנדומליים. כך, נקבעות תוצאות ההימורים של משחקי מירוץ שליחים או משיכת חבל, על פי נתוני מטבעות בזמן אמת אשר נסחרים 24 שעות ביממה.



נשיא ומנכ"ל האתר הוא יוני אסיא, בנו של דיוויד אסיא, מייסד חברת התוכנה מג'יק, והוא נעזר בשורה ארוכה של בכירים לשעבר מאופרציית ההימורים של 888, וביניהם - רוי ברייטמן, מנהל הפרסום של 888, אסי אייזק - מנהל הפיתוח של רנדום לוג'יק, זיו ינוס - מנהל בקרת האיכות של 888, ומפתחים נוספים מחברת ההימורים המקוונים הישראלית Zone4Play.



חברת טרדונומי אשר עומדת מאחורי אתר האינטרנט השלימה באחרונה סבב גיוס הון ראשון של כ-2 מיליון דולר. בין המשקיעים חמי פרס, מייסד קרן ההון סיכון פיטנגו; אדי שלו, מייסד ג'נסיס פרטנרס; אלי וניר ברקת, מייסדי BRM קפיטל; ירון ועופר אדלר, יזמי אינקרדימייל; ורז שטיינמץ, לשעבר בעלי אמפ"ל. מי שהוביל את הגיוס בני דה-קלו, מנכ"ל משותף בבנק ההשקעות דה-קלו בן-יהודה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully