וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הימור פרוע? בכיר לשעבר באמפייר און ליין תובע מנעם לניר 10 מיליון שקל בעקבות מכירת החברה לפארטי גיימינג

עידו סולומון

17.9.2007 / 13:32

בתביעה טוען אורי שטרייכמן כי לניר התחייב לתגמלו במידה שהחברה תימכר, אך בפועל התכחש להתחייבות



אורי שטרייכמן, מי שניהל את הפעילות המסחרית של חברת ההימורים אמפייר און ליין, תובע ממייסד החברה נעם לניר 10 מיליון שקל - לאור מכירת עסקיה לפארטי גיימינג.



בכתב התביעה, שהוגש היום לבית הדין לעבודה בתל אביב, נטען כי לניר התחייב שבמקרה של מכירת החברה יקבל שטרייכמן את הכסף, אך בפועל התכחש להתחייבותו.



נעם לניר הוא בעל השליטה בחברת ההשקעות ליוורמור - לשעבר אמפייר אונליין. הוא הנפיק את אמפייר בלונדון ביוני 2005, ומכר את כל פעילות ההימורים לחברת פארטי גיימינג בסוף 2006. אחרי שנמכרה הפעילות, שונה השם לליוורמור, שהיא חברת השקעות שנסחרת בלונדון.



מכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו"ד צביקה בר-נתן ממשרד מ.זליגמן, עולה כי שטרייכמן החל לעבוד עבור לניר בשנת 2003 וצמח בתוך החברה. הוא הפך לחלק מההנהלה הבכירה ולמנהל הפעילות המסחרית שלה.



לטענת שטרייכמן, מרגע שהחל תהליך הנפקת אמפייר אונליין, הודיע לניר להנהלה כי יש בכוונתו למכור את הפעילות של החברה לצד שלישי. בהמשך נטען כי לניר הבטיח לשטרייכמן בעל פה כי יקבל סכומי כסף משמעותיים בעת מכירת החברה, ובחודש יוני 2006 אף התחייב בכתב לתשלום של 2 מיליון דולר.



מכתב התביעה עולה עוד, כי בדצמבר 2006 מכרה אמפייר לחברת פארטי גיימינג את כלל נכסיה ופעילותה בתחום ההימורים באינטרנט, לרבות שדרת הניהול שלה, מותגיה, מקורות ההכנסה שלה וכלל ההסכמים עם שותפיה.



אמפייר החליפה את שמה ל-Livermore Investment ושינתה את ייעודה העסקי לחלוטין, כשהיא משאירה בקופתה כ-300 מיליון דולר ואת לניר כבעל השליטה המוחלטת בחברה, עם כמעט 50% ממניותיה.



בעקבות העסקה פנה שטרייכמן ללניר, על מנת לממש את התחייבותו. על פי כתב התביעה, בתחילה התכחש לניר וטען כי אינו זוכר התחייבות שכזו, ובהמשך כאשר הועמד בפני התחייבותו הכתובה והחתומה, טען כי מדובר בתכתובת פנימית שאינה מחייבת.



טרם התקבלה תגובתו של נעם לניר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully