וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודש לאחר שנרכשה על ידי נייס - עסקה חדשה לאקטימייז בנק Akbank הטורקי

עומרי כהן

17.9.2007 / 13:39

Akbank בחר בתוכנה של אקטימייז למניעת הלבנת הון; היקף העסקה לא נמסר לפרסום



פחות מחודש לאחר שרכשה את אקטימייז הישראלית ב-280 מיליון דולר, מדווחת מערכות על עסקה ראשונה לאקטימייז תחת הנהגתה. נייס דיווחה היום כי הבנק השלישי בגודלו בטורקיה, Akbank, בחר בפתרון התוכנה של אקטימייז למניעת הלבנת הון (Anti Money Laundring) במטרה לעמוד בדרישות התקנים המקומיים והבינלאומיים. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום, אולם ככלל מסתכם היקף העסקות של אקטימייז בשש או שבע ספרות, בדולרים.



אקטימייז מתמחה בפיתוח תוכנות לניהול סיכונים עבור תעשיית השרותים הפיננסיים. הפתרונות שלה למניעת הלבנת ההון כולל שלושה אלמנטים: ניטור פעילות או העברות כספים חשודות, בדיקת נאותות של לקוחות חדשים וסינון פעולות על פי רשימות מעקב.



אלמנטים אלו ניתנים לשימוש בנפרד או כיחידה אחת וכל אחד מהם בנוי על פלטפורמה משותפת, המאפשר פריסה מהירה וצירוף פתרונות נוספים מתוצרת החברה למניעת הונאות ומעקב אחר מסחר במניות. התקנת התוכנה במערכת המחשבים של הבנק הטורקי תתבצע בשיתוף החברה המקומית Kocsistem.



Akbank מספק שירותים בנקאיים מציע למגזר הפרטי והעסקי באמצעות 682 סניפים בהם מועסקים למעלה מ-12 אלף עובדים. החוזה עימו מהווה כניסה ראשונה ומשמעותית של אקטימייז לאירופה, לאחר שעד כה התמקד עיקר פעילותה במגזר הבנראי בארה"ב.



מניית נייס נסחרה בסוף השבוע שעבר בנאסד"ק במחיר של 38.1 דולר, לאחר שהשלימה זינוק חודשי של 19%. מחיר הנוכחי של המניה משקף לחברה שווי של 2.1 מיליארד דולר בדילול מלא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully