וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופסור אייל זיסר מונה לראש מרכז משה דיין ללימודי המזה"ת ואפריקה

עידו סולומון

17.9.2007 / 14:25

תחום התמחותו של זיסר הוא ההיסטוריה המודרנית של סוריה ולבנון והוא פירסם שורה של ספרים ומחקרים שעניינם סוריה בהנהגת אסד וכן תולדותיה של לבנון; נדב ברכה מונה למנכ"ל מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב; הרשת כוללת שישה מלונות; ברכה הינו בוגר תואר ראשון בגיאוגרפיה



פרופסור אייל זיסר מונה לעמוד בראש מרכז משה דיין ללימודי המזה"ת ואפריקה. במקביל ימשיך לכהן כראש החוג להיסטוריה של המזה"ת ואפריקה באוניברסיטת תל אביב.



תחום התמחותו של זיסר הוא ההיסטוריה המודרנית של סוריה ולבנון והוא פירסם שורה של ספרים ומחקרים שעניינם סוריה בהנהגת אסד וכן תולדותיה של לבנון.



בין ספריו: "סוריה של אסד - על פרשת דרכים" (הקיבוץ המאוחד, 1999); "פניה של סוריה" (הקיבוץ המאוחד, 2003); "בשם האב, שנותיו הראשונות של בשאר בשלטון" (הוצאת הספרים של אוניברסיטת תל אביב, 2004).

פרופ’ זיסר הינו בוגר אוניברסיטת תל אביב ואת עבודת הדוקטורט שלו השלים בשנת 1992 בהדרכתו של הפרופסור איתמר רבינוביץ. בשנים האחרונות שהה כפרופסור אורח באוניברסיטת קורנל בארה"ב וכן כעמית מחקר במכון הוושינגטוני למדיניות מזרח תיכונית.



נדב ברכה מונה למנכ"ל מלון "רימונים חרמון" שבנווה אטיב



נדב ברכה מונה למנכ"ל מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב. ברכה, 35, נשוי+2, שימש בחמש השנים האחרונות כמנהל משאבי אנוש בקלאב מד מג'יק פאלאס ובמלון נירוונה. בתפקידו החדש, יהיה אחראי על ניהולו השוטף של "רימונים חרמון", השייך לרשת מלונות רימונים.



הרשת כוללת שישה מלונות ובהם: מלון הספא והנופש רימונים גלי כנרת, מלון רות רימונים שבצפת, מלון רימונים חרמון שבנווה אטיב, מלון רימונים נצרת, מלון רימונים אופטימה שברמת גן, ולמדרימים, מלון "רימונים נפטון" אילת החדש.

ברכה הינו בוגר תואר ראשון בגיאוגרפיה ולימודי ארץ ישראל של מכללת עמק הירדן שלוחת אוניברסיטת בר אילן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully