וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרו האוטוביוגרפי החדש של אלן גרינספאן מוביל את רשימת רבי המכר באתרי אמזון ובארנס אנד נובל

TheMarker

17.9.2007 / 16:19

מרבית ספרו של יו"ר הבנק הפדרלי לשעבר מוקדש להרהוריו על השווקים ועל הגלובליזציה



ספרו האוטוביוגרפי החדש של אלן גרינספאן, יו"ר הבנק הפדרלי לשעבר, The Age of Turbulence: Adventures in a New World", נמכר היטב ברשת, עוד לפני יציאתו המתוכננת למדפים מאוחר יותר היום. הספר הוביל את רשימת רבי המכר באתר אמזון.קום ובאתר רשת הספרים בארנס אנד נובל גם יחד.



הספר בן 500 העמודים, דורג ב גם בראש רשימת רבי המכר של מחלקת התיאוריה הכלכלית. בספרו החדש טוען גרינספאן כי המניע העיקרי לפלישה האמריקאית לעיראק בשנת 2003 היה נפט.



כמו כן, מעריך גרינספאן כי הבנק הפדרלי עשוי להידרש להכפיל את שיעור הריבית בארה"ב לעומת רמתה הנוכחית, לרמה של לפחות 10% עד שנת 2030, כדי לבלום את האינפלציה.



בספרו, שיראה אור בהוצאת פינגווין, מבקר גרינספאן בחריפות גם את נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש, ואת הקונגרס הרפובליקאי, על כך שנתנו לשיקולים פוליטיים להשפיע על המדיניות הכלכלית שלהם. הוא טוען כי הם זנחו את עקרונות המפלגה בכל הקשור להוצאות ולגירעונות ממשלתיים.



מקרב הנשיאים עמם עבד, שומר גרינספאן את השבחים הגדולים מכל לביל קלינטון, אותו הוא מתאר בספרו כ"ספוג של נתונים כלכליים" ששמר על "מיקוד עקבי של הצמיחה הכלכלית בטווח הארוך". עם זאת, היתה זו נשיאות שהוכתמה על ידי שערוריית מוניקה לווינסקי, כתב גרינספאן.



מרבית ספרו של גרינספאן מוקדש להרהוריו על השווקים, על הגלובליזציה ועל האובססיה של המדיה לגבי עובי תיק המסמכים שהיה נוהג לשאת לפגישות שבהן נקבעה הריבית הפדרלית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully