וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון תספק פתרונות לרשת WiMax אלחוטית של סומה טלקום תמורת 1.6 מיליון דולר

עומרי כהן

17.9.2007 / 17:15

סומה טלקום מתכננת הקמה של רשת WiMAX לאומית שתכסה 330 ערים ברוסיה עד 2010



עסקה חדשה בהיקף של 1.6 מיליון דולר לחברת ברוסיה. סרגון הודיעה היום כי פתרונות התקשורת האלחוטית שלה ישולבו ברשת האלחוטית בטכנולוגיית WiMax, שמתקינה ספקית שירותי התקשורת הרוסית, סומה טלקום. במסגרת העסקה תספק סרגון לסומה טלקום פתרון מקצה לקצה ל-backhaul אלחוטי (מוצרים לקישור בין תחנות הבסיס למתג הראשי ברשת) בקיבולת גבוהה, כולל שירותי התקנה וניהול הפרויקט.



סומה טלקום היא ספקית התקשורת הראשונה שזכתה ברישיונות לתדרי WiMAX כלל ארציים בפדרציה הרוסית. החברה מתכננת הקמה של רשת WiMAX לאומית שתכסה 330 ערים עד שנת 2010. הרשת מיועדת לספק תקשורת אלחוטית רחבת פס לנקודות קצה נייחות (דירות, משרדים וכדומה) ובעתיד גם שירותי תקשורת בטכנולוגיה זו למכשירים ניידים (מחשבים ניידים ומחשבי כף יד). הרשת תסתמך על משפחת הפתרונות של סרגון, FibeAir IP-MAX וכן FibeAir 640P. השקת השירותים הראשונים מתוכננת לרבעון הראשון בשנת 2008.



עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון נטוורקס, אמר כי "סרגון שמחה לאחד כוחות עם סומה טלקום ולקחת חלק בהתקנתה של אחת מרשתות ה-WiMAX הראשונות ברוסיה. הפתרונות שלנו, הכוללים מערכת מובנית IP (פרוטורול האינטרנט), יסייעו לסומה טלקום לשפר את יעילות הרשת מבלי לחרוג בהוצאות התפעוליות", הוסיף פלטי.



מניית סרגון השלימה בתחילת ספטמבר זינוק חדש של 200% בארבעה חודשים, לאחר שלוש וחצי שנים של קיפאון יחסי במחירה. עם זאת, בשבועיים האחרונים התממשה המניה בכ-20%. היום מאבדת סרגון 2.7% למחיר של 14 דולר, המשקף לחברה שווי של 400 מיליון דולר. בימים אלו נערכת החברה להנפקה נוספת של מניות בנאסד"ק בהיקף כולל של 100 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully