וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור חתמה על העסקה הגדולה בתולדותיה: תספק לסוכנות ממשלתית זרה מוצרים תמורת כמה מיליוני דולרים

עומרי כהן

17.9.2007 / 19:04

המנכ"ל רועי זיסאפל: "היקפה של העסקה מדגים את רמת הביטחון שיש ללקוחות מהמגזר בפתרונות של רדוור"



חברת , שבשליטת יהודה ורועי זיסאפל (16.1%), דיווחה היום על העסקה הגדולה בתולדותיה, במסגרתה תספק לסוכנות ממשלתית זרה מוצרים לתקשורת נתונים מתוצרתה, תמורת כמה מיליוני דולרים.



רדוור מתמחה בפיתוח פתרונות לניהול וניתוב עומסים באתרי אינטרנט ועל גבי רשתות נתונים. מוצר חומרה נוסף של החברה, DefensePro, מיועד למניעת חדירות לרשתות מחשוב ארגוניות.



רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור, ציין כי האופי הרגיש של פעילות אותה סוכנות ממשלתית, מונעת את חשיפתה באופן פומבי. לדבריו, היקפה הגדול של העסקה מדגים את רמת הביטחון שיש ללקוחות מהמגזר הפרטי והציבורי בפתרונות חלוקת היישומים של רדוור.



רדוור הציגה במחצית הראשונה של 2007 גידול של 3% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה ל-41.2 מיליון דולר. אולם, שחיקה ברווחיות הגולמית וזינוק חד בהוצאות התפעול הסבו לחברה הפסד נקי של 7.6 מיליון דולר (39 סנט למניה). זאת, לאחר שהפסידה 294 אלף דולר בלבד במחצית הראשונה של 2006.



האנליסט מארק סו מהבנק הקנדי RBC העלה בשבוע שעבר את המלצת ההשקעה שלו לרדוור ל"תשואת יתר", מ"תשואה ענפית". סו העלה במקביל את מחיר היעד למניה ל-18 דולר, ממחיר יעד קודם של 16 דולר.



לדברי סו, השיפור בעבודת אנשי המכירות והמוצרים החדשים החזקים שהושקו, אמורים להניע את צמיחת הכנסות החברה. הוא העריך, כי הודות למעמד המחוזק של רדוור בשוק, עשויה החברה להציג גידול עקבי מרבעון לרבעון בהכנסות, לפחות בכמה מהרבעונים הקרובים.



מניית רדוור מגיבה היום לחדשות בעלייה של 2.7% ל-14.9 דולר, המשקף לחברה שווי של 290 מיליון דולר. בקופתה שכנו בסוף יוני מזומנים בהיקף של 158 מיליון דולר ומאזנה נקי מחובות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully