וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבו קובו ממשיך לבצע עסקות נדל"ן בהרצליה פיתוח: מכר בית ב-6 מיליון דולר

גיא ליברמן

18.9.2007 / 6:53

הבית ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח נרכש לפני שלוש שנים ב-3 מיליון דולר



איש העסקים אליעזר (בבו) קובו, אבי בנה של הדוגמנית מירי בוהדנה, ממשיך לעשות עסקות נדל"ן בהרצליה פיתוח. בשבוע שעבר מכר בית דו-משפחתי ישן ברחוב גלי תכלת היוקרתי בהרצליה פיתוח ב-6 מיליון דולר. קובו רכש את הבית לפני שנתיים למטרת השקעה, ובשבוע שעבר ראה ברכה בהשקעתו, כאשר מכר את הבית במחיר כפול ממחיר הקנייה.



מדובר אמנם על בית ישן, אולם ברחוב שנחשב ליוקרתי ביותר בישראל. רחוב גלי תכלת רשם כמה עסקות עתק, ששתי הבולטות שבהן הן רכישת הווילה של מרטין שלאף על ידי בני הזוג ויוי וזכי רקיב ב-22 מיליון דולר לפני שנתיים ורכישת וילה נוספת ב-16 מיליון דולר. שתי העסקות בוצעו בחלקו המערבי של הרחוב.



בצד המזרחי של הרחוב, שאינו צופה לים, מחירי הנכסים נעים בין חצי לשליש ממחירי נכסים דומים בצד המערבי. כאשר רכש קובו בית דו-משפחתי ישן על שטח של דונם, בצד המזרחי של הרחוב, תמורת כ-3 מיליון דולר, המחיר שיקף את רמת המחירים שהיתה קיימת אז בצד זה של הרחוב.



קובו לא היה צריך ללכת רחוק כדי לחפש קונה - שכן שכנתו, המתגוררת בבית ישן על שטח של דונם בצמוד לביתו, היא זו שרכשה את הבית. השכנה, שיזמה את העיסקה, מתגוררת על בית שהושכר בעבר לשגריר תאילנד בישראל. היא מתכננת להרוס את הבית שהיה של קובו ולהרחיב את ביתה.



קובו לא התגורר בבית מעולם. לעומת זאת, הוא רכש שלוש דירות פנטהאוז במרינה של הרצליה, שבהן הוא נוהג להתגורר במהלך שהותו בישראל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully