וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת קינן, מנכ"לית בנק דיסקונט למשכנתאות, הודיעה על סיום תפקידה

TheMarker

18.9.2007 / 9:11

אתי לנגרמן, סמנכ"ל עסקי בדיסקונט משכנתאות, תחליף אותה



ענת קינן, מנכ"לית בשלוש וחצי השנים האחרונות, הודיעה לדירקטוריון הבנק על סיום תפקידה. בשלוש וחצי שנות כהונתה עבר הבנק בהנהגתה שינוי אסטרטגי, מבנק שהתמחה בליווי ובמתן אשראי לכלל סוגי הנדל"ן לבנק מתמחה ובעל אוריינטציה קמעונית - בדומה לקבוצת דיסקונט - ומתמקד בתחום האשראי לדיור, בתחומיו השונים.



מאז כניסת קינן לתפקידה, הורחב מערך השירות ומספר סניפי הבנק גדל בשיעור של 50%. סך נכסי הבנק עלה מ-9.6 מיליארד שקל לכ-10.1 מיליארד שקל, גידול של 5.5%. סך האשראי לדיור עלה מכ-6.9 מיליארד שקל לכ-7.8 מיליארד שקל - גידול של 13.5%.



את ענת קינן תחליף בתפקיד אתי לנגרמן, המשמשת היום כסמנכ"ל עסקי וקצין אשראי ראשי של הבנק. לנגרמן שימשה בעבר כמנהלת האשראי המסחרי של בנק ירושלים וקודם לכן כמנהלת תחום האשראי בחטיבה העסקית בבנק לאומי. אמיר פושינסקי, סמנכ"ל בנקאות ושיווק, ימונה למשנה למנכ"ל הבנק. פושינסקי שימש בעבר כסגן נשיא בקומברס.



לאחרונה נשמעה ביקורת על דיסקונט למשכנתאות על כך שהקמפיין המצליח של הבנק (סיבסוד משכנתאות ללקוחות דיסקונט) הביא לזרם גדול של לקוחות. הבנק, כך לפי הטענות, לא הצליח לטפל בזמן בלקוחות ובעקבות מגמה של עליית הריבית היו לקוחות שנפגעו מכך.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully