וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכלים סרטים בכיפור

נעה גרטי

18.9.2007 / 17:10

יום כיפור ממשמש ובא. במחילה מכם, הכינו המרכולת מבעוד מועד למען לא תכו על חטא ביום הכיפורים, לא לשם כך הוא נועד

כפרות, יום כיפור בפתח, יומיים של דממה וחוסר מעש. רק הירהורי חרטה, הכאה על חטא, שיחות עם אלוהים וכל נדרי. יומיים של זיכוך נפשי אמיתי, כזה שייחלתם לו כל השנה. צום טוב ככה לעיצוב האישיות, עינויים קטנים שאתם מארגנים לעצמכם כדי שלא יטעו בכם חלילה שאתם נהנים. טקס ההיטהרות השנתי שלכם מגיע. או שלא.

אם אתם לא נימנים עם הצמים והמתענים למיניהם, ומתכוונים לשרוף את הזמן ברצף של סרטים, ספרים ועוד כמה סרטים הנה לפניכם האפשרויות המקומיות בגזרת ההשכרות. כמו שהמנוסים בעניין כבר יודעים, כדאי ואף רצוי להיערך מבעוד מועד. זאת אומרת מהיום.

מה מכינים בבלוקבסטר?

רשת בלוקבסטר נערכת ל-100 אלף מבקרים ולמעלה מ-350,000 השכרות בשלושת הימים שלפני יום כיפור. לשם כך תגברה את הסניפים ב-12,000 עותקים של סרטי DVD חדשים, הרשת מתגברת את כח האדם בסניפים ומרחיבה את שעות הפעילות.

מחר הסניפים יהיו פתוחים מ-10:00 בבוקר עד חצות.
ביום חמישי הסניפים ייפתחו מ-09:00 ועד 01:00
בשישי הסניפים יהיו פתוחים מ-08:00 בבוקר ועד 15:00.
יום שבת הסניפים יהיו פתוחים מ-19:30 ועד חצות.

מכשירי הוידאומטים יפעלו לאורך כל יום כיפור והם יצוידו ערב החג במלאי נוסף של סרטים ועותקים נוספים מסרטים קיימים.
זמן השכרת סרטים חדשים מהוידאומטים בערב יום כיפור הוארך ל-30 שעות.

הסרטים המבוקשים להשכרה:

ספיידרמן 3, זודיאק, אושן 13, היי סקול מיוזיקל, פגוש את הרובינסונים, חסין מוות, תחושה מוקדמת, הצעיף הצבעוני 300, נקסט, אמרתי לך

הסרטים המבוקשים לקנייה:

ספיידרמן 3, פגוש את הרובינסונים, מארז עולם מופלא, נמלטים עונה 2, אבודים עונה 2, צבי הנינג'ה (2007), 300, 24 עונה 6, היי סקול מיוזיקל, הבופור

מנקים את האוזן

אסא אופק, מנהל השיווק של האוזן השלישית, דיווח לוואלה! עסקים כי במהלך שלושת הימים הקרובים הם צופים פשיטה של אלפי לקוחות על הסניף התל אביבי, כמובן שצופים מגמה דומה גם בסניפי חיפה, ירושלים ורעננה. לקראת יום כיפור יש גידול רצוף של 10%-20% גם בהשכרה ובמכירת DVD, מציין אופק.

בסניף התל אביבי נערכים לקראת הביקוש "נהיה פתוחים בשעות הרגילות מן הסתם 10:00-23:30, וביום חמישי ערב ה'חג' בת"א נפתח עד 02:00, ונערוך הופעה מחוץ לרחבת חנות הספרים של להקת sister chain & brother john מגרמניה. בחיפה החנות תהיה פתוחה עד חצות".

אופק מעריך שישכירו ביום כיפור כ-30%-40% מהמלאי שהם 12 אלף כותרים - פי 4-5 מהשגרה היומיומית. "ביום כיפור לא רואים את רצפת החנות ורואים הרבה מדפים ריקים. גם סרטים ביזארים למיניהם נחטפים, העיקר שלא יצטרכו לקרוא ספרים. הלקוחות מחדדים מרפקים בסניפים כדי לאגור כמה שיותר סרטים".

הז'אנר הכי פופולרי בהשכרות, לפי אופק, הוא ז'אנר "הסרטים החדשים" הכל כולל קולנוע קוריאני, אירופי - העיקר שיהיה חדש. אשר לרוכשים DVD הרי שהמגמה הברורה נוטה לכיוון של סדרות טלוויזיה יותר מסרטים.

טאוור רקורדס

במהלך החגים תמכור הרשת 3 סרטי קולנוע ב-99 שקל.

בין הסרטים המשתתפים במבצע: המטבח של מרתה, עיר האלוהים, טריינספוטינג, האלמנט החמישי, אבודים בטוקיו, שמש נצחית בראש צלול , אלכסנדר, מחול הפגיונות ועוד.

מבצע 1+1 על קטלוג סרטי שני - בין הסרטים המשתתפים במבצע: הכל אודות אמא, אהבה בכפר, משחקי שעשוע, לחיות על הקצה, כשתראי נמר בשלג, גיהנום , הסוד שמעבר למילים, כשהרוח נושבת, גרבאוויצה, מדעי החלום , ספר שחור, זמן, ימים קפואים, גן עדן עכשיו, כיפה אדומה, לחזור ועוד.

בנוסף, בלעדי ברשת! מארזי הסדרות: "חברים", "סופרנוס" ו"עמוק באדמה" יימכרו ב-25% הנחה.

המבצעים בתוקף עד ה-17.10.07.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

movieing

בבית הקפה התל אביבי, דיזינגוף פינת ירמיהו, שמשמש גם כספריית השכרה של DVD צופים השכרות הרבה יותר נרחבות, במסגרת ההיערכות הם אומרים שיתגבר את כוח האדם, והחלט ניכרת היערכות מצידם.

הסרטים הפופולרים במיוחד לטענתם הם ספיידרמן 3, שוטרים לוהטים, מחליקים אותה ובופור. במוביאינג מאמינים שסרטים חדשים לא יישארו כבר מחר ומחרתיים, לכן ממליצים להצטייד בהקדם.

פתוחים כל יום עד 2:00 בלילה.

משלימים שעות קריאה

על פי נתוני רשת צומת ספרים, לקראת יום כיפור חל גידול של 57% ברכישת ספרי קריאה ו- 154% ברכישת חוברות תשבצים וסודוקו. בתחום המגזינים והירחונים – חל גידול של 300%.

הרשת צופה מכירות של כ- 40,000 ספרים ביומיים שלפני יום כיפור.

הספרים הצפויים להיות המבוקשים ביותר ביום כיפור :

רבי מכר: עזר כנגדו / נעמי רגן ; משאלה אחת ימינה / אשכול נבו ; אלף שמשות זוהרות / חאלד חוסייני ; היער / הרלן קובן ; חף מפשע / ג'ון גרישם.

עיון: נקודת האל חזור / רונן ברגמן ; שבויים בלבנון / עופר שלח ויואב לימור ; האם שימפנזים חושבים על פרישה / יעקב בורג ; מסע בחלל הפנוי / דב אלבוים.

ילדים: הצב בצבוץ / רינת הופר ; האריה שאהב תות / תרצה אתר ; גשם של סבא אהרון / מאיר שלו ; מה קורה בטבע- שאלות ותשובות על עולם הטבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully