וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויטשה בנק: "הבנקים הפכו זולים בעקבות גל המכירות"; משדרגים את לאומי ומורידים את מחיר היעד להפועלים

נתן שבע

18.9.2007 / 10:40

לאומי נסחר בדיסקאונט נמוך מהפועלים למרות התשואה על ההון הטובה יותר שהוא מציג



מדד הנבנקים טיפס השבוע ב-4% ומחזורי המסחר במניות הבנקים הגדולים תפסו ביומיים האחרונים את המחזורים הגבוהים בשוק. גם לאחר העלייה האחרונה מדד הבנקים איבד 0.6% מתחילת השנה כארש הבורסה טיפסה בכ-14%.



אתמול מסתבר, פירסם דויטשה בנק סקירה חיובית על הבנקים בישראל שיצאה היום לתקשורת. "מניות הבנקים עברו להיסחר עמוק מתחת לשוויין בעקבות מהלך הירידות האחרונות בשווקים הפיננסים - דבר שהופך אותנו למאוד חיובים לגבי סקטור הבנקים בישראל", כותבים בבנק ההשקעות הגרמני.



בדויטשה משדרגים את ל"קנייה" ואת מחיר היעד הם מעלים ל-19.5 שקל - 19% מעל מחירה של המניה הבוקר בפתיחת המסחר, בעקבות התוצאות שהציג הבנק במחצית הראשונה של השנה. לאומי הוא הבנק הגדול ביותר בישראל, בעל התשואה הטובה ביותר - והוא נסחר בדיסקאונט נמוך מהפועלים למרות התשואה על ההון הטובה יותר שהוא מציג.



למרות המבט החיובי על הסקטור, למניית מותירים בבנק הגרמני המלצת "החזק" והורידו את מחיר היעד ל-21 שקל - 10% מעל מחירה של המניה בשוק, כתוצאה מהתוצאות האחרונות שהציג הבנק שכללו היעדר צמיחה. "אנו נוקטים בגישה זהירה יותר לתוכנית האסטרטגית של הבנק משום שהוא מגיע מתוך חולשה ולא מתוך חוזקה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully