וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת EIM Telecom הישראלית קיבלה רישיון לפיתוח רשת התקשורת בקזחסטן: חיבור לאינטרנט יחל בתחילת 2008

ערן גבאי

18.9.2007 / 11:41

שיעור חדירת האינטרנט בקזחסטן הוא כ-5% בלבד ומחיר חיבור חודשי בקצב 32 קילו ביט הוא 185 דולר



חברת EIM Telecom הישראלית קיבלה רישיון לפיתוח רשת הטלפוניה והתקשורת בקזחסטן. החברה, המחזיקה בחברת טלפוניה מקומית בקזחסטן בשם וולקן בשותפות עם מפעיל מקומי, תהייה אחראית על פיתוח רשת קווי טלפון בכל המדינה, רשת טלפונים בינלאומית, אינטרנט ואמצעי תקשורת אחרים.



הסכם הפיתוח התקשורתי הושג לאחר כשנתיים של משא ומתן בין החברה לבין הממשלה המקומית ומושל אלמאטי (עיר המסחר המרכזית בקזחסטן). פיני פטר, מנכ"ל EIM Telecom, מציין כי "זו הפעם הראשונה שחברה ישראלית אחראית על הפיתוח הכולל של רשת תקשורת פנימית וחיצונית במגוון תחומים במדינה במרכז אסיה".



שיעור חדירת האינטרנט בקזחסטן נאמד כיום בכ-5% בלבד ומחירו של חיבור חודשי עבור קצב גלישה של 32 קילו ביט בשנייה עומד על 185 דולר. ב-EIM Telecom מעריכים כי בתוך חמש שנים אחוז המחוברים לאינטרנט בקזחסטן יגיע ל-20% ומחיר החיבור לאינטרנט יוזל משמעותית עקב התחרות. החברה צופה כי חיבור הלקוחות לאינטרנט יחל ברבעון הראשון של 2008 ושקצב חיבור הלקוחות בשנה הראשונה יגיע לכ-500 לקוחות בחודש.



חברת EIM Telecom היא חברת תקשורת בינלאומית בעלת משרדים בפתח תקווה, ליטא וקזחסטאן. החברה נוסדה בישראל ב-2000 ומתמחה בפתרונות טלפוניה מבוססי רשת. EIM Telecom מייצגת מספר יצרני תקשורת בין לאומיים ונמצאת בבעלות קבוצת משקיעים פרטיים, בראשות פיני פטר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully