וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הצטרף קונה נוסף לכצמן וסגל החפץ בהשתלטות על אורמת? אתמול בוצעו רכישות במניה במחזור של 68 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

18.9.2007 / 12:05

ראשי גזית רכשו מניות בהיקף של חצי מיליון שקל בלבד והשאר נאסף בידי גופים אחרים



בתקופה אחרונה חברת שבשליטת יהודית ויהודה ברוניצקי, אינה יורדת מן הכותרות, אשר ברובן אינן קשורות לפעילותה העסקית השוטפת, אלא סביב מאבק השליטה על מפעל החיים של משפחת ברוניצקי שהוקם לפני כ-42 שנה.



אם עד אתמול היו אלה ראשי גזית, חיים כצמן ודורי סגל אשר השקיעו מאות מיליוני דולרים ברכישת המניות של אורמת, והסתמנו כמאיימים העיקריים החפצים בהשתלטות על אורמת, הרי יתכן ואתמול הצטרף עוד גוף או מספר גופים אשר רכשו את המניות של אורמת.



ראשי גזית הגדילו אתמול את החזקתם באורמת ב-0.24% נוספים, והגיעו להחזקה של 17.17% באורמת. עם זאת, הרכישה של גזית הסתכמה אתמול בהיקף של כחצי מיליון שקל בלבד, בעוד שמחזור המסחר במניית אורמת הגיע אתמול לכ-68 מיליון שקל, כשמניית החברה עלתה בסיומו של היום ב-3.4%.



לפיכך, ייתכן והצטרפו קונים פוטנציאלים נוספים המתעניינים כביכול באורמת. בנוסף לכך, קיימות הערכות בשוק כי ייתכן ומדובר בגופים המקורבים למשפחת ברוניצקי, אשר משמשים כגורם תומך באורמת ובכך מסכל את המשך הרכישות של גזית בצורה רחבה יותר, ממה ששביצעו ראשיה עד כה.

בתוך כך, פורסם אתמול כי אורמת הפסיקה בימים האחרונים את ההתקשרות עם חברת קשרי משקיעים, המעניקה את שירותיה גם לגזית, על רקע ניגודי האינטרסים נוכח ההתפתחויות האחרונות בגזרת גזית-אורמת.



גם בשעות אלה נרשם מסחר ער במניית אורמת, המגיע לכ-12.4 מיליון שקל, והמניה עולה כעת בכ-0.7% נוספים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully