וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CIBC: רדוור נמצאת בתחילתה של תפנית - תחזור לאיזון בשנה התחתונה עד אמצע 2008

שירלי יום-טוב

18.9.2007 / 12:30

בית ההשקעות העריך את החוזה עליו הודיעה החברה אתמול ב-5-10 מיליון דולר



בית ההשקעות CIBC מעריך את היקף העסקה עליה דיווחה אתמול ב-5-10 מיליון דולר - סכום משמעותי עבור החברה, אשר סיימה את המחצית הראשונה של 2007 עם הכנסות של 41 מיליון דולר.



אתמול הודיעה רדוור על העסקה הגדולה ביותר בתולדותיה, כך לפי הגדרת החברה, הכוללת אספקת מוצרים לסוכנות ממשלתית זרה. רדוור לא חשפה את שם הלקוח או את היקף העסקה. מניית רדוור הגיבה אתמול בעלייה של 3% במסחר בוול סטריט.



החברה, אשר בשליטת יהודה ורועי זיסאפל, מתמחה בפתרונות לניתוב עומסים ברשת ובמוצרי אבטחת נתונים המיועדים למניעת חדירות לרשת. האנליסטים איתי קידרון וגלן אנדרסון מ-CIBC מעריכים שההכנסות מהחוזה יוכרו עד סוף השנה, וכי רדוור עשויה ליהנות מהזמנות המשך מאותו לקוח.



CIBC העלה בתחילת יוני המלצה לרדוור ל"תשואת יתר" עם מחיר יעד של 18 דולר, גבוה ב-20% ממחירה בשוק. צוות האנליסטים מחזיר בדעה חיובית על החברה בעקבות בדיקות בשוק, שהצביעו על יציבות בעסקיה ועלייה במספר החברות המבקשות לנסות את מוצרי החברה - שלב מקדים לפני חתימת חוזה.



להערכת CIBC, החוזה עליו דווח אתמול מצביע על כך שהפתרונות של רדוור עומדים בתחרות מול שתי המתחרות המרכזיות - F5 (סימול FFIV) וסיסקו (סימול CSCO). "אנו עדים להתייצבות בפעילות רדוור בארה"ב - איזור הפעילות המרכזי שבו סבלה החברה מחולשה בעבר".



ב-CIBC סבורים שרדוור נמצאת בתחילתה של תפנית, ומצפים לשיפור בדו"חות הכספיים עד לחזרה לאיזון במחצית השנה הבאה. בעבר רדוור התגאתה בשיעורי רווח תפעולי ונקי מצוינים, אך בשנה האחרונה הידרדרו תוצאות החברה עד כי את המחצית הראשונה היא סיימה עם הפסד נקי של 7.6 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-300 אלף דולר במחצית המקבילה ב-2006.



בשבוע שעבר הודיעה רדוור כי יהודה זיסאפל, בעל השליטה בחברה יחד עם בנו, רועי, הגדיל את החזקתו בכ-145 מיליון מניות בהשקעה של 1.9 מיליון דולר. כעת מחזיק יהודה כ-2.8 מיליון מניות, כ-14.4% מהחברה. רועי, מנכ"ל רדוור, מחזיק כ-5.2%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully