וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלול חדש באוניברסיטה הפתוחה יקנה לנשים כלים לפיתוח הקרירה

TheMarker

18.9.2007 / 14:18

נשים מתחומים שונים יוכלו להשתתף בקורסים: "קידום נשים בעמדות ניהול" ו"יזמות וניהול העסק הקטן"



תפנית, בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, פותח מסלול חדש לקידום נשים. במסגרת החדשה יוכלו נשים מתחומים שונים להשתתף בקורסים: "קידום נשים בעמדות ניהול" ו"יזמות וניהול העסק הקטן". הקורסים אמורים להקנות לנשים כלים שיעזרו להן בפיתוח הקריירה - כלים ניהוליים וכלים שיאפשרו להן להתמודד לצמרת בתוך הפוליטיקה הארגונית.



לדברי חנה בית הלחמי, המרכזת המקצועית של המסלול בתפנית, "נשים רבות מוצאות עצמן בשלב בחייהן בו הן מחפשות שינוי: רצון לקידום בעבודה או שאיפה לפתיחת עסק עצמאי. השינויים הללו מלווים לעיתים קרובות בפחדים ובמחסומים אישיים אשר האישה מציבה לעצמה - האם אני מסוגלת, כמה כסף לדרוש, מה עליי לעשות.



"נשים הוכיחו מעל לכל ספק כי הן יכולות לנהל מערכות ארגוניות מורכבות, אולם על מנת שיותר נשים יצליחו להתקדם אל דרגי הניהול הבכירים ולהתברג בהם, הן נדרשות לפתח ולהעמיק את המיומנויות הניהוליות והכלכליות שלהן, ולהטמיע את ההכרה בזכותן וביכולתן לשחק כשוות בין שווים בפוליטיקה הארגונית הגברית, המאפיינת את רוב הארגונים".



"הקורסים יקנו למשתתפות מניפה רחבה של כלים ומיומנויות ניהוליות, כלכליות ומקצועיות בתחומי הניהול השונים, ויעמיקו את המודעות והכלים הבין אישיים העומדים לרשותה של האישה המנהלת לצורך קידומה האישי", מוסיפה חנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully