וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל פיננסים: אשטרום נכסים נסחרת מהותית מתחת לשווייה הכלכלי וטרם מיצתה את כל הפוטנציאל הטמון בה

מיכאל רוכוורגר

18.9.2007 / 14:41

בכלל פיננסים מעלים את מחיר היעד למניית החברה ל-6.7 שקל הגבוה בכ-43% ממחירה בשוק



כלכלני מערך מחקר והשקעות של בית ההשקעות כלל פיננסים בטוחה, סבורים כי בחברת נכסים מקבוצת אשטרום, חבוי פוטנציאל השבחה לא מבוטל. כלכלני כלל פיננסים מעניקים לחברה המלצת "תשואת יתר", ונוקבים במחיר יעד של 6.7 שקל למניית החברה, הגבוה בכ-43% ממחירה בשוק.



בכלל פיננסים כותבים כי בעקבות יישום תקן חשבונאות 16 אשר לפיו בחרה החברה להציג את הנדל"ן להשקעה על בסיס השווי ההוגן, ההון העצמי של אשטרום נכסים גדל בצורה משמעותית והסתכם נכון לסוף הרבעון השני בכ-441 מיליון שקל. החברה נסחרת כיום לפי שווי של כ-320 מיליון שקל - הנמוך בכ-27.4% מהונה העצמי.



במהלך הרבעון השני הודיעה אשטרום נכסים על עסקה ראשונה שלה בחו"ל, ביחד עם שותף, אשר במסגרתה רכשו הצדדים נכס בגרמניה המניב דמי שכירות שנתיים נטו של כ-2.7 מיליון שקל, וכולל שטחי אחסון, ייצור ומשרדים בהיקף של כ-11 אלף מ"ר, תמורת כ-23 מיליון שקל. בנוסף לכך, דיווחה החברה על כניסה לפעילות ברוסיה עם שותף מקומי. בכוונת אשטרום נכסים לעסוק ברכישת נכסים מניבים ברוסיה, בשלב זה בהשקעה של כ-100 מיליון דולר. בכלל פיננסים רואים בהשקת הפעילות בחו"ל כאחד ממנועי הצמיחה העתידיים העיקריים של אשטרום נכסים.



כמו כן, כותבים בכלל פיננסים, כי ההחזקה בשיעור של 8.13% בחברת נצבא טומנת בחובה פוטנציאל רב, שכן שווי האחזקה של אשטרום נכסים בנצבא מסתכם בכ-150 מיליון שקל, הגבוה מהשווי המאזני של האחזקה הנאמד ב-90 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully