וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ברן זכתה בחוזה בהיקף של 20 מיליון דולר לביצוע עבודות תקשורת בהקמת נמל תעופה חדש בברלין

אלי שיצר

18.9.2007 / 15:03

הזכייה הינה כחלק ממבנה של קונסורציום, בו שותפות גם החברה הצרפתית Areva, והחברה הגרמנית Elpro



קבוצת התשתיות ההנדסיות דיווחה כי חברת הבת שלה, Westmontage W.M המוחזקת על ידה בשיעור של 69% ופעילה בגרמניה, זכתה בפרויקט להקמת תשתיות תקשורת וחשמל בשדה תעופה חדש המוקם סמוך לברלין, בירת גרמניה.



הזכייה הינה כחלק ממבנה של קונסורציום, בו שותפות גם החברה הצרפתית Areva, שמתמחה באספקת ציוד בקרה וחשמל, והחברה הגרמנית Elpro העוסקת בביצוע עבודות חשמל.



היקפו הכולל של הפרויקט מסתכם בכ-70 מיליון דולר, והחלק של חברת הבת של קבוצת ברן מסתכם בכ-20 מיליון דולר. התפקיד המיועד לחברת הבת של ברן יעסוק בהקמת תשתיות התקשורת. תחילת ביצוע העבודה צפוי כבר בחודש אוקטובר הקרוב, וסיומן צפוי בעוד שנתיים וחצי.



מקבוצת ברן נמסר כי בהתאם לחוק בגרמניה, ההסכם הסופי בין המזמין, נמל התעופה בברלין, לקונסורציום שהוקם ושבו מעורבת חברת הבת של ברן, ייחתם רק לאחר שחלפו שבועיים ימים. זאת משום שיש לתת למתמודדים אחרים את ההזדמנות להתנגד למכרז.



בכך נמשכת התנופה של קבוצת ברן. הקבוצה הודיעה בחודש יולי האחרון על חתימת מכתב כוונות לביצוע עבודות תכנון לפרויקט באירופה בהיקף כספי של 23.5 מיליון שקל.



חברת הבת של הקבוצה, הנמצאת בשליטתה המלאה, ברן הנדסה ופרויקטים, דיווחה כי חתמה עם חברה זרה על מכתב כוונות, לביצוע עבודות תכנון עבור פרויקט בתחום התעשייה התהליכית המוקם באירופה.



ברן מעורבת כיום במסר פרויקטים גדולים בישראל ובחו"ל: פרויקט הרחבה במפעל כרמל אולפינים, השלמת בניין תומך יצור במפעל אינטל בקריית גת בהיקף של 100 מיליון דולר, פרויקט שדרוג תשתית תקשורת, הקמת תחנת גז חופית, טיפול בשפכים אורגניים, פרויקט בתחום התהליכי לחברה מתחום תעשיית המזון.



פעילות החברה בחו"ל מתרחבת בארה"ב ובין הלקוחות ניתן למנות את ספרינט, ורייזון ונוקיה.



הפעילות באירופה מתנהלת בגרמניה, אוקראינה, רומניה, רוסיה. בדרום מזרח אסיה קיימות פעילויות בתאילנד ובוויטנאם. כמו כן, בדרום אפריקה מתבצע פרויקט לקראת הקמת מפעל לייצור מלח ובמרכז אפריקה החלה פעילות בתחומי התשתית, התקשורת והתעשייה התהליכית הכבדה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully