וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוינטר השלימה את רכישת סלוקייטור תמורת 18 מיליון דולר בעסקת מזומן, מניות ואג"ח להמרה

עומרי כהן

18.9.2007 / 15:39

מנכ"ל סלוקייטור ימונה לסמנכ"ל טכנולוגיות בפוינטר; מניית פוינטר איבדה 30% מתחילת 2007



חברת , המתמחה באספקת שירותי איתור ותיקון לכלי רכב בישראל, מקסיקו וארגנטינה, השלימה את רכישתה של חברת סלוקייטור הישראלית תמורת 18.2 מיליון דולר בעסקת מזומן, מניות ואיגרות חוב להמרה. על העסקה המתרקמת דווח לראשונה במארס.



פוינטר תשלם לבעלי מניות סלוקייטור 15 מיליון דולר במזומן (כ-62 מיליון שקל). כמו כן תנפיק להם פוינטר 160 אלף מניות בשווי של 1.3 מיליון דולר ואיגרות חוב בשווי של 1.9 מיליון דולר, הניתנות להמרה ל-160 אלף מניות נוספות. בעקבות הנפקת ניירות הערך החדשים עלה שווייה של פוינטר ל-36 מיליון דולר.



סלוקייטור פועלת בתחום הטכנולוגיה והשירותים הסלולרים מבוססי מיקום. פתרונותיה מותקנים בכ-150 אלף כלי רכב במדינות כמו טורקיה, יוון, מקסיקו וברזיל.



בעקבות השלמת העסקה ימונה מנכ"ל ומייסד סלוקייטור, אמנון דוכובנה-נווה, לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של פוינטר. החברה גם תשמר את המותג "סלוקייטור" לטכנולוגיות ניהול צי, אבטחה וטלמטריה - שימוש בטכנולוגיות תקשורת להעברת מידע ממחושב.



דני שטרן, מנכ"ל פוינטר, ציין כי בעקבות הרכישה יצטרפו עובדי סלוקייטור לצוות העובדים של פוינטר. "פעילות סלוקייטור באירופה, פותחת בפנינו שווקים נוספים בהם אנו מצפים להוביל בתחום הפעילות שלנו. כפי שהודענו בעבר, אנו מאמינים כי נציג בעתיד גידול משמעותי בפעילות הבינלאומית שלנו", אמר שטרן.



"הוספת פלטפורמת מוצרי סלוקייטור תאפשר לנו לספק ללקוחות שירותים נוספים כמו אבחון מרחוק, ניטור התנהגות נהג ותשלום בהתאם לדפוסי הנהיגה (PAYD)", הוסיף מנכ"ל פוינטר.



מניית פוינטר איבדה מתחילת השנה 30% מערכה, לאחר שהחברה חזרה להציג הפסדים במחצית הראשונה של 2007. בין ינואר ליוני הפסידה פוינטר 568 אלף דולר, לאחר שהרוויחה 686 אלף דולר במחצית הראשונה של 2006. הכנסות החברה דווקא גדלו במחצית הראשונה של 2007 ב-16% לעומת המחצית הראשונה של 2006 ל-23 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully