וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת המסחר במט"ח: הדולר ב-4.35 שקלים: הפרשים של 2 אגורות בין שער הקנייה לשער המכירה

ליאור כגן

17.9.2001 / 8:37

מדובר בעלייה של 0.7%: אקסלנס: הדולר ייסחר בתקופה הקרובה ברמה של 4.32-4.4 שקלים

עם פתיחת המסחר בשוק המטח מתחזק הדולר ונסחר ברמה של 4.35 שקלים. מדובר בעלייה של 0.7% לעומת השער היציג שנקבע ביום שישי, ואת הרמה הזאת שיקפו אתמול האופציות הדולריות. היום כאמור מתקיים מסחר בשוק, אולם לא ייקבע שער יציג לדולר, כך שהשער היציג שנקבע ביום שישי על 4.3190 שקלים יהיה תקף עד יום חמישי.

מעבר לעליית השער בולטת העצבנות גם בהפרשים הגדולים שקבעו הבנקים בין שערי המכירה לשערי הקניה של הדולר. חדרי העסקות הישראלים מצטטים שער מכירת דולר ברמה של 4.34 שקלים, מול שער קנייה של 4.36 שקלים - הפרש גדול של 2 אגורות. בימים רגילים מצטטים הבנקים הפרשים של לא יותר מחצי אגורה. לקוחות גדולים נהנים בדרך כלל מהפרשים קטנים יותר, כך שהבוקר מצטטים הבנקים ללקוחות אלה הפרש של כ-1.5 אגורות בין שער הקנייה לשער המכירה.

מחדרי העסקות נמסר כי בשעה זו מתנהל מסחר דליל עקב יציאה לחופשת החג. סוחרים מעריכים כי הדולר ייסחר היום סביב רמה של 4.35 שקלים, ומציינים כי העלייה לרמה זו מתבצעת על רקע היציאה לחופשת החג והחשש שבמהלכה תבצע ארה"ב תקיפה צבאית שעלולה לגרום להסלמה באזור.

בבית ההשקעות אקסלנס מעריכים כי הדולר ימשיך להיסחר היום סביב רמה של 4.35 שקלים. באקסלנס מציינים כי לדולר רמת תמיכה חזקה ב-4.32 שקלים ורמת התנגדות בשער של 4.40 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully