וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי-סים מינתה את חברת טטונג כמפיצה החדשה של מוצריה בטייוואן

TheMarker.com כתב

17.9.2001 / 21:31

אי-סים תקבל כ-700 מ' ד' עבור זכויות ההפצה של מוצרי רפיד+ בטייוואן; נשיא אי-סים: הפצת המוצר לשווקים בינ"ל מאיצה את החדרת המוצר ומפחיתה את עלויות הייצור שלו

מאת דודי שני-גבאי

esim (אי-סים) , המפתחת טכנולוגיית הדמיה מתקדמת לעיצוב מוצרים, פיתוח מוצרי תמיכה בלקוחות ויישומי אינטרנט, מינתה היום את חברת טטונג הטייוואנית למפיצה החדשה של חבילת מוצרי התוכנה שלה, רפיד+, בטייוואן. חברת טטונג היא מובילה בייצור מחשבים ומוצרי תקשורת ואלקטרוניקה בטייוואן.

בהתאם לתנאים שנקבעו בין השתיים, תקבל חברת אי-סים סכום של כ-700 מיליון דולר מחברת טטונג, ובתמורה תקבל האחרונה את הזכות הבלעדית לשימוש, שיווק והפצת מוצרי התוכנה רפיד+ של חברת אי-סים. טטונג מתכננת לשווק את מוצרי אי-סים למערך הלקוחות שלה בטייוואן, כחלק מפתרונות הפיתוח של החברה בתחום ה-CAD/CAM.

בנוסף, תשתמש חברת טטונג בעצמה במוצרי אי-סים, מתוך מטרה לשפר את תהליך פיתוחם של מוצרי החברה עם מעבדים קבועים. הסכם זה מחזק את נוכחותה של אי-סים בטייוואן, כיוון שעד עתה שיווקה את מוצריה באופן ישיר מישראל, באמצעות חברת קוואנטה הטייוואנית, יצרנית המחשבים הנישאים המובילה בטייוואן.

נשיא חברת אי-סים, קן דיקסון, ציין כי הפצת המוצר לשווקים בינ"ל מאיצה את החדרת המוצר, ובמקביל מפחיתה את עלויות הייצור שלו. עוד מוסיף דיקסון כי, הבחירה בחברת טטונג, שלה בסיס לקוחות רחב מאוד בטייוואן, יכול מאוד לעזור לחברה להגיע לרווחיות.

נשיא חברת טטונג, וו.אס לין, אמר כי הסכם זה הינו בעל חשיבות אסטרטגית משמעותית מאוד עבור החברה, וכי מוצרי רפיד+ של אי-סים מעלים את הערך המוסף של המוצרים שמשווקת טטונג ללקוחותיה, אשר שלטענתו, יפיקו תועלת רבה מאוד מהשימוש במוצר זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully